Mijn vraag
op mijn thuis PC heb ik een aparte account aangemaakt voor mijn vrouw. wel zo makkelijk met alle cookies en dergelijke.
maar bij haar zijn alle icoontjes onzichtbaar. het buroblad, de verkenner, overal eigenlijk. het enige wat er nog te zien is is de tekst van de bestandsnamen. ook als je een icoontje selecteert, zie je het selectievenster alleen om de tekst heen, niet eens een fantoom van waar het icoontje hoort te staan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
W10, met laatste updates
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
als je zoekt op "missing icons" of iets in die trant kom je alleen uit op desktop icons die je aan en uit kan zetten, maar dat is dus niet het probleem.
ook allerlei opties om de icon cache te wissen hebben geen effect.
een nieuwe account die ik aanmaakte had precies het zelfde probleem.
mijn eigen account heeft dit probleem dan weer helemaal niet, daar werkt alles naar behoren.
iemand nog enig idee of suggestie om dit probleem te verhelpen?
mijn dank is groot!
op mijn thuis PC heb ik een aparte account aangemaakt voor mijn vrouw. wel zo makkelijk met alle cookies en dergelijke.
maar bij haar zijn alle icoontjes onzichtbaar. het buroblad, de verkenner, overal eigenlijk. het enige wat er nog te zien is is de tekst van de bestandsnamen. ook als je een icoontje selecteert, zie je het selectievenster alleen om de tekst heen, niet eens een fantoom van waar het icoontje hoort te staan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
W10, met laatste updates
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
als je zoekt op "missing icons" of iets in die trant kom je alleen uit op desktop icons die je aan en uit kan zetten, maar dat is dus niet het probleem.
ook allerlei opties om de icon cache te wissen hebben geen effect.
een nieuwe account die ik aanmaakte had precies het zelfde probleem.
mijn eigen account heeft dit probleem dan weer helemaal niet, daar werkt alles naar behoren.
iemand nog enig idee of suggestie om dit probleem te verhelpen?
mijn dank is groot!