Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callmemich
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-04-2024
Mijn vraag
...

Is het mogelijk voor de Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y9008NMH) om een m2 ssd te plaatsen 2280 dan meer opslag heeft dan 1TB? Waar kan je zien of er een restrictie is op wat die aan kan?

-----
Hier vond ik dit:
Storage Support
Up to two drives, 2x M.2 2280 SSD
• M.2 2280 SSD up to 1TB

Betekent dat echt dat het m2 latje niet meer dan 1TB mag zijn? :'(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Op die site staat erbij: "The storage capacity supported is based on the test results with current Lenovo storage offerings."

Oftewel, ze hebben het tot die grootte getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zie het informatie icoontje naast de opslag:
The storage capacity supported is based on the test results with current Lenovo storage offerings.
Het is getest tot 1TB, hoger dan dat kunnen ze officieel niks over zeggen. De kans is groot dat het gewoon zonder problemen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
Kun je geen boekje vinden (of heb je dat er niet bij gekrgen bij aanschaf) van het moederbord wat in je laptop zit? Daarin staat wat het moederbord support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:28

Kheos

FP ProMod
Renault schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:27:
Kun je geen boekje vinden (of heb je dat er niet bij gekrgen bij aanschaf) van het moederbord wat in je laptop zit? Daarin staat wat het moederbord support.
Ik zou net naar de site van de fabrikant gaan. Dat boekje kan een paar firmware versies achterlopen en daardoor al lang outdated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

99,9% zeker werkt dit gewoon, het is recente hardware. Als je dit zou proberen op een moederbord die net PCI-e SSD’s ondersteund had ik wel getwijfeld.
Pagina: 1