Toon posts:

Riovolt vs. Soul en dan nog Riovolt2/Iriver2 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De soul mp3 diskman is practisch hetzelfde als de riovolt, elke eigenschap is zelfde, ze zijn van binnen zelfde en er zitten enkel uiterlijke verschillen (en softwarematige verschillen) aan.. waarom is de riovolt 100 gulden duurder en wordt hij toch verkocht? ik wil een soul kopen maar als iemand mij kan overtuigen dat de riovolt 100 piek meer waard is tell me :)

Verder, er is ook nog zoiets als een Iriver2 nu, en Iriver=Riovolt dus dan komt er hier ook een Riovolt2 :) komt er nu ook een Soul2?

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-03 21:42

miekol

erm

Je betaalt bij de rio denk ik iets meer voor de software en de naam natuurlijk.

Verder had je nie helemaal gelijk, rio=niet iriver, rio en soul hebben gewoon allebei licenties gekocht om de iRiver iMP-100 onder hun eigen namen in US etc. te verkopen.

De iRiver iMP-250 is nu geloof ik al uit in Korea en b.v. greycommerce krijgt em vanaf 11 sept. Maar dan duurt het nog wel een tijdje voor Rio en Soul met hun Riovolt 2 en Soul DMP-02 modellen uitkomen en voor een import iRiver 2 (iMP-250) ben je gauw 600 piekies kwijt :)

Als je geld zat heb koop een iRiver 2 import zou ik zeggen, als je tijd zat heb wacht dan op de Riovolt2 en Soul DMP-02 aangezien die denk ik toch wel iets goedkoper zullen uitvallen :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze review http://www.tweakers.net/nieuws/18370 is erg te spreken over die iRiver2 :)

Dat wist je ws al, maar toch. Weet iemand wanneer deze in NL te verw88 is? :?

• miekol

miekol

erm

11 sept bij greycommerce (UK), kost wel 273 eurotjes

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 09:10

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

onbereikbaar.nl

• miekol

miekol

erm

die zwarte kleur ziet er echt wel goed uit

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 09:10

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

ja dat zwart ziet er flex uit, greycommerce levert alleen nog maar blaauw toch?

onbereikbaar.nl

Verwijderd

damn, nu ga ik dus echt wachten met het kopen van een mp3cdspeler. die iriver komt echt perfect uit te test. deze rio versie ziet er alleen nog wat vetter uit.

• miekol

miekol

erm

Ja zilver is op het moment geloof ik helemaal uit verkocht, ook in Korea dus voorlopig alleen blauw, ik zal er nie mee zitten, vind zilver & zwart wel mooier maar ga nie langer wachten :)
Pagina: 1