• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05
:?Oke Oke... ik weet dat er veel gepost wordt over webcams maar ik wil toch graag jullie advies over deze webcam/camera. Wie heeft zo'n spycam en wat zijn jullie ervaringen??? En als jullie er foto's mee hebben gemaakt zouden jullie die dan mee kunnen posten??? Ik ben nl. van plan om hem morgen te kopen. Graag jullie advies.O ja en als jullie andere alternatieven hebben hoor ik ze graag, prijs is max 200/250.

bvd Renzo

p.s. ik heb de search al gebruikt maar die slaan allemaal op de spyc@m 100 en het gaat echt om de 300:?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

hmmz.. verwacht brakke foto's, maar je kunt het proberen, het is wel ee lagguh apparaatje, en ZEKER niet duur.. je kunt er wel af en toe dingetjes mee fotograveren, zeker met zijn zakformaat 1e klas :)

• renzo4000
Heeft er niemand foto's ??? --> hier nog ff de link voor de geinteresseerden: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12440&show=1

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

relaxed, neem de tijd, dit forum (gadget talk) is niet zo vlot qua posts (en je topic blijft ook lekker hoog zo) dus na 1 uur zijn er nog geen foto's neej, kijk morgen nog eens :)

• renzo4000
k .... je hebt gelijk ik wacht het rustig af....

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-03 13:04

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

ik heb met trust niet veel goeie ervaringen,
je kan beter een iets duurdere kopen (Fl 325,-)
van volgens mij kodak of olympus, stond laats in een of ander krantje.

die dingen die je als beide kan gebruiken werken niet zo goed, een beetje wazig/onscherp beeld

maar tis wel geestig spul

Proffesioneel Platzak

Verwijderd

Leuk spul om ergens een wazige foto van te schieten jah. Ik sluit me erbij aan dat je beter iets meer geld uit kan geven voor iets veeel beters.

En daarnaast: Don't trust a Trust :P

Verwijderd

Heb dat ding even op de zaak uitgeprobeerd maar zou hem echt afraden, de foto's zijn bedroevend.

Verwijderd

Jup foto`s zijn kut maar als webcam is die oke...beeldkwaliteit is behoorlijk beter dan die foto`s..

Bijna streaming video en dan weinig beeld verlies.tenminste bij mij

Verwijderd

Zijn die foto's wel goed genoeg om op i-net gezet te worden??
Pagina: 1