PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
hmmz.. verwacht brakke foto's, maar je kunt het proberen, het is wel ee lagguh apparaatje, en ZEKER niet duur.. je kunt er wel af en toe dingetjes mee fotograveren, zeker met zijn zakformaat 1e klas
Heeft er niemand foto's ??? --> hier nog ff de link voor de geinteresseerden: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12440&show=1
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
relaxed, neem de tijd, dit forum (gadget talk) is niet zo vlot qua posts (en je topic blijft ook lekker hoog zo) dus na 1 uur zijn er nog geen foto's neej, kijk morgen nog eens
k .... je hebt gelijk ik wacht het rustig af....
ik heb met trust niet veel goeie ervaringen,
je kan beter een iets duurdere kopen (Fl 325,-)
van volgens mij kodak of olympus, stond laats in een of ander krantje.
die dingen die je als beide kan gebruiken werken niet zo goed, een beetje wazig/onscherp beeld
maar tis wel geestig spul
je kan beter een iets duurdere kopen (Fl 325,-)
van volgens mij kodak of olympus, stond laats in een of ander krantje.
die dingen die je als beide kan gebruiken werken niet zo goed, een beetje wazig/onscherp beeld
maar tis wel geestig spul
Proffesioneel Platzak
Verwijderd
Leuk spul om ergens een wazige foto van te schieten jah. Ik sluit me erbij aan dat je beter iets meer geld uit kan geven voor iets veeel beters.
En daarnaast: Don't trust a Trust
En daarnaast: Don't trust a Trust
Verwijderd
Heb dat ding even op de zaak uitgeprobeerd maar zou hem echt afraden, de foto's zijn bedroevend.
Verwijderd
Jup foto`s zijn kut maar als webcam is die oke...beeldkwaliteit is behoorlijk beter dan die foto`s..
Bijna streaming video en dan weinig beeld verlies.tenminste bij mij
Bijna streaming video en dan weinig beeld verlies.tenminste bij mij
Pagina: 1