Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primadio
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik ben een startende ondernemer en nu ben ik op zoek naar een zakelijke rekening met pinautomaat. Ik heb te maken met ongeveer 50 pintransacties per maand. Ik zou de pintransacties graag 3x per week overmaken naar mijn zakelijke rekening. Heeft iemand ervaring of tips hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Knab is voor startende ondernemers aantrekkelijk geprijsd, en hebben samenwerking met pin aanbieders.

https://www.knab.nl/zakelijk/betalen/mobiel-pinapparaat

Verder is het een kwestie van alle kosten en mogelijkheden op een rijtje zetten en vergelijken.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-04 14:14
Primadio schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:09:
Ik ben een startende ondernemer en nu ben ik op zoek naar een zakelijke rekening met pinautomaat. Ik heb te maken met ongeveer 50 pintransacties per maand. Ik zou de pintransacties graag 3x per week overmaken naar mijn zakelijke rekening. Heeft iemand ervaring of tips hiermee?
Met onze stichting maken we gebruik van Sum Up
Eenmalige aanschafkosten en vervolgens 1,9% transactiekosten. Bij ons is de Sum Up gekoppeld aan een Rabobank rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13

Reptile209

- gers -

SumUp werkt inderdaad heel erg gemakkelijk. Is zonder gedoe aan elke rekening te koppelen. Maar de 1.9% kosten hakken er wel aardig in, afhankelijk van je marge.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-04 14:40
En rechtstreeks bij CCV? De kosten voor debitkaarten zijn vrij goedkoop maar creditcard weer 1,5/1,6%.
Het is een beetje afhankelijk van het aantal klanten / bedragen van de transacties wat voor jou gaat werken en of je creditcards gaat / wil accepteren.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 09:29
Bij zo weinig transacties zou ik gewoon werken via betaalverzoek en tikkie. En dan als backup een sumup gebruiken voor fysieke pasjes met pincode. Iemand anders met een kunstatelier gebruikt ook voornamelijk tikkie of op factuur aangezien het om relatief grote bedragen gaat.

Of worldline 'tap to pay' met sumup gebruiken. Dan moet je wel even kijken naar jouw totale pinomzet per maand of het voordeliger is om voor de flexible of voor de pro variant te kiezen bij worldline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tikkie/betaalverzoek is de meest voordelige optie maar niet heel professioneel.

Sum Up, Zettle, PinMobile, CCV leveren allen pin automaten en diensten. Welke in jouw geval prijstechnisch de beste keuze is, dat is afhankelijk van het aantal transactie en de waarde van de transacties.

Voorbeeld van de Knab site:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJ061KSPY4uYXkbkRPibNtMyAIU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZahY2eqp90Hhp7qwTtaMQWNQ.jpg?f=user_large

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-04 11:11

mwa

Bunq icm een nieuwe iPhone werkt ook als een soort pinautomaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:44
Primadio schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:09:
Bij rabo heb je smartpin voor ondernemers met weinig transacties. Is een mobiele variant om klanten op locatie of onderweg te laten pinnen. Je betaalt 10 euro per maand en 10 cent per transactie, ongeacht de hoogte van het bedrag. Er zijn eenmalige aansluitkosten. Ik ken dit product van rabo, ongetwijfeld hebben andere banken ook zoiets. Voordeel is dat het direct op je rekening staat en dat je er je administratie aan kunt koppelen. Moet je wel raboklant worden.
Handig om te vergelijken als je met relatief hoge transactiebedragen werkt en de kosten niet op percentages berekend wilt hebben.
Pagina: 1