Ok, ok, ik wist wel dat het geen 'echte' Ati was,... al wist ik niet dat Club3D de nieuwe naam was van Powercolor... wel een vermoeden dat het een goedkoop merk zou zijn...
Blijven bij mij nog wel wat vragen... Club3D koopt de chips (net als dat bij nVidia gebeurd), bouwt er een goedkoop kaartje omheen en verkoopt het met van die slechte reference drivers... ok, snap ik...
Maar hoe kom ik nou achter de echte performance t.o.v. een Gefoce MX of een ECHTE Ati Radeon..??? Ik heb nergens een test gezien, geen info bij Club3D zelf (alle links werken niet..

) en dus waarschijnlijk ook nog niet zoveel kopers in NL die ervaring ermee hebben...
Hmm, en een tweede vraag is dan natuurlijk hoe het met dat geheugen zit.. (zal wel sdram zijn... zelfde truc die Sis ook uithaald met zijn kaarten... 64 MB erop, maar een performance van -10 % !!) en hoe zal die TV out zijn danwel de 2d performance zijn ??
Ik heb altijd begrepen dat de echte Ati radeon een goede 2 kwaliteit had, bijna vergelijkbaar met de Matrox en de tv out heeeel goed was/is....
Dus, bedankt voor jullie reacties tot nu toe, maar ik heb nog steeds veel vragen...
R.