Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De machine zal gebruikt worden door mijn zoontje voor zijn games de komende jaren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tussen de 1500-1750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
n.v.t.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Misschien vroeger heb ik dit wel gedaan de afgelopen 15jaar niet meer gedaan.
op het moment heb ik de volgende lijst gemaakt. wat voor mijn zoontje belangrijk is is RGB.
Daarnaast ben ik ook nog opzoek naar een kast met goede airflow.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De machine zal gebruikt worden door mijn zoontje voor zijn games de komende jaren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tussen de 1500-1750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
n.v.t.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Misschien vroeger heb ik dit wel gedaan de afgelopen 15jaar niet meer gedaan.
op het moment heb ik de volgende lijst gemaakt. wat voor mijn zoontje belangrijk is is RGB.
Daarnaast ben ik ook nog opzoek naar een kast met goede airflow.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 385,78 | € 385,78 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 251,05 | € 251,05 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB GDDR6 | € 609,- | € 609,- |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 Digital | € 74,58 | € 74,58 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 127,90 | € 127,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 142,21 | € 142,21 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.715,42 |
[ Voor 5% gewijzigd door runner83 op 15-04-2024 17:17 ]