Mijn vraag:
Ik heb een BDCDC18 Black and Decker accu boormachine (ongeveer 2 jaar oud).
Altijd naar volle tevredenheid gebruikt.
Nu heb ik hem afgelopen weekend voor een (te) zware klus gebruikt (groot gat door 15 cm dikke steen proberen te boren, niet slim achteraf). Hij begon in 1x te stinken en licht te roken. Hij viel daarna ook uit.
Na afkoelen werkte hij wel weer maar maakt nu een ratelend zwaar geluid (je kan het ook wat voelen).
Hierbij een filmpje:
[Video: Filmpje]
Iemand enig idee wat dit kan zijn en of dit zelf te verhelpen is?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
BDCDC18 Black and Decker accu boormachine.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op internet gezocht, ik vind wel wat over koolborstels maar ik weet niet of dat hiermee te maken heeft.
De klantenservice van Black and Decker kon op afstand er niets over zeggen, dan moest ik hem eerst opsturen.
Ik heb een BDCDC18 Black and Decker accu boormachine (ongeveer 2 jaar oud).
Altijd naar volle tevredenheid gebruikt.
Nu heb ik hem afgelopen weekend voor een (te) zware klus gebruikt (groot gat door 15 cm dikke steen proberen te boren, niet slim achteraf). Hij begon in 1x te stinken en licht te roken. Hij viel daarna ook uit.
Na afkoelen werkte hij wel weer maar maakt nu een ratelend zwaar geluid (je kan het ook wat voelen).
Hierbij een filmpje:
[Video: Filmpje]
Iemand enig idee wat dit kan zijn en of dit zelf te verhelpen is?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
BDCDC18 Black and Decker accu boormachine.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op internet gezocht, ik vind wel wat over koolborstels maar ik weet niet of dat hiermee te maken heeft.
De klantenservice van Black and Decker kon op afstand er niets over zeggen, dan moest ik hem eerst opsturen.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl