Ongeveer 4 jaar geleden heb ik de volgende computer samengesteld:
- Kingston DataTraveler 100 G3 - USB-flashstation
- Intel Core i7 8700K - Processor
- ASRock Z370 Pro4 - Moederbord
- EVGA GeForce GTX 1070 SC Gaming ACX 3.0 - Grafische kaart
- Fractal Design Define S - Towermodel
- ARCTIC Freezer 33 - Koeler voor processor
- 2 keer Crucial Ballistix Sport LT - DDR4
- Seasonic FOCUS Plus Series 550W - Voeding (Intern)
- Samsung 960 PRO MZ-V6P1T0BW - Solid state drive
- 3 keer Philips 27 inch IPS LED Monitor -276E8VJSB (resolutie: 3840 x 2160)
Bij de aanschaf van deze PC, gaf een collega aan dat de videokaart wel "wat zwak" was maar dat ik die later mogelijk kon upgraden. Denken jullie er ook zo over?
En welke zouden jullie dan adviseren (bij het aangegeven systeem) of zouden jullie tzt een hele nieuwe PC bouwen? Ik heb niet echt een budget waar ik aan gebonden ben of merken voorkeur, wel zou ik graag 3 monitoren aan kunnen sluiten. Ik gebruik de PC met name voor het werk (outlook), films en wat (simpele) games.
Zou een betere videokaart me helpen bij een verbeterde beeldkwaliteit en past dat bij de huidige build?
Welke kaart zouden jullie adviseren?
- Kingston DataTraveler 100 G3 - USB-flashstation
- Intel Core i7 8700K - Processor
- ASRock Z370 Pro4 - Moederbord
- EVGA GeForce GTX 1070 SC Gaming ACX 3.0 - Grafische kaart
- Fractal Design Define S - Towermodel
- ARCTIC Freezer 33 - Koeler voor processor
- 2 keer Crucial Ballistix Sport LT - DDR4
- Seasonic FOCUS Plus Series 550W - Voeding (Intern)
- Samsung 960 PRO MZ-V6P1T0BW - Solid state drive
- 3 keer Philips 27 inch IPS LED Monitor -276E8VJSB (resolutie: 3840 x 2160)
Bij de aanschaf van deze PC, gaf een collega aan dat de videokaart wel "wat zwak" was maar dat ik die later mogelijk kon upgraden. Denken jullie er ook zo over?
En welke zouden jullie dan adviseren (bij het aangegeven systeem) of zouden jullie tzt een hele nieuwe PC bouwen? Ik heb niet echt een budget waar ik aan gebonden ben of merken voorkeur, wel zou ik graag 3 monitoren aan kunnen sluiten. Ik gebruik de PC met name voor het werk (outlook), films en wat (simpele) games.
Zou een betere videokaart me helpen bij een verbeterde beeldkwaliteit en past dat bij de huidige build?
Welke kaart zouden jullie adviseren?