Mijn vraag
Ik heb sinds enige tijd een zwarte balk in het invoerveld van de verkenner (zie screendump), niet vreselijk, maar toch wel heel vervelend. Na een paar keer sluiten en opstarten gaat het meestal wel weer goed, maar toch…
/f/image/UHKp19TYr2bCtg8rLHR7Gj1w.png?f=fotoalbum_large)
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Goed om te weten:
Mijn PC met Windows 11 en actuele specs is pas een klein jaar oud.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 met alle updates. Office 365. Als jullie meer info willen dan hoor ik het wel..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Wat heb ik zelf al gedaan:
• De bekende chkdsk, Scannow, dism, memtest en nog wat testen uitgevoerd. Geen problemen gevonden.
• Herstelassistent en C++ distributables uitgevoerd
• bij apparaatbeheer geen foutmeldingen
• Ik houd bij taakbeheer goed in de gaten dat er geen overbodige programma’s opstarten. Ook bij ‘prestaties’ lijkt alles goed
• In de bios durf ik niks aan te passen. Te bang dat ik nog verder van huis ben als ik fouten maak.
• In Speccy zie ik geen bijzonderheden, geen foutmeldingen en alles groen.
• In Autoruns64 gekeken. Bij ‘Logon’ geen problemen
• En ik gebruik al jaren geen illegale programma’s meer, zeker geen
‘enge’ cleaners
• De volgende Resets bij de verkenner uitgevoerd: Weergave-instellingen, algemene instellingen en cache.
• Zag nog ergens voorbijkomen dat het met CTRL+WIN+SHIFT+B op te lossen zou zijn, maar helaas.
Omdat het relatief klein leed is, wil ik liever geen grote acties ondernemen, zoals opnieuw installeren.
Ik heb sinds enige tijd een zwarte balk in het invoerveld van de verkenner (zie screendump), niet vreselijk, maar toch wel heel vervelend. Na een paar keer sluiten en opstarten gaat het meestal wel weer goed, maar toch…
/f/image/UHKp19TYr2bCtg8rLHR7Gj1w.png?f=fotoalbum_large)
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Goed om te weten:
Mijn PC met Windows 11 en actuele specs is pas een klein jaar oud.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 met alle updates. Office 365. Als jullie meer info willen dan hoor ik het wel..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Wat heb ik zelf al gedaan:
• De bekende chkdsk, Scannow, dism, memtest en nog wat testen uitgevoerd. Geen problemen gevonden.
• Herstelassistent en C++ distributables uitgevoerd
• bij apparaatbeheer geen foutmeldingen
• Ik houd bij taakbeheer goed in de gaten dat er geen overbodige programma’s opstarten. Ook bij ‘prestaties’ lijkt alles goed
• In de bios durf ik niks aan te passen. Te bang dat ik nog verder van huis ben als ik fouten maak.
• In Speccy zie ik geen bijzonderheden, geen foutmeldingen en alles groen.
• In Autoruns64 gekeken. Bij ‘Logon’ geen problemen
• En ik gebruik al jaren geen illegale programma’s meer, zeker geen
‘enge’ cleaners
• De volgende Resets bij de verkenner uitgevoerd: Weergave-instellingen, algemene instellingen en cache.
• Zag nog ergens voorbijkomen dat het met CTRL+WIN+SHIFT+B op te lossen zou zijn, maar helaas.
Omdat het relatief klein leed is, wil ik liever geen grote acties ondernemen, zoals opnieuw installeren.