Beste Mediabox Auto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornKoster1989
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-08 22:54
Goede dag,

Wat is de beste en snelste mediabox voor in de auto (volvo xc40 2023)

Ik zou graag iptv willen kunnen afspelen in de auto, of andere apps willen laten draaien.

Mooi zou het ook zijn als navigatieweergave ect in de cockpit afgespeeld kan worden.

Zelf heb ik Iphone en gebruik carplay (weet niet of dat het advies nog anders maak)

Alvast bedankt

[ Voor 32% gewijzigd door BjornKoster1989 op 15-04-2024 10:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ome ali staat er vol mee.

Maar waarom zou je in tijdens het rijden TV willen kijken ? Dan ben je niet echt meer oplettend bezig met het verkeer lijkt mij. Het is niet voor niks dat het vanuit de fabriek niet mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:02
Galaxis schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:46:
Ome ali staat er vol mee.

Maar waarom zou je in tijdens het rijden TV willen kijken ? Dan ben je niet echt meer oplettend bezig met het verkeer lijkt mij. Het is niet voor niks dat het vanuit de fabriek niet mogelijk is.
Waar lees je dit? Misschien staat TS regelmatig stil ergens te wachten.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornKoster1989
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-08 22:54
Het is uiteraad enkel bij stilstaan. Als het blokkeerd met rijden is prima. Maar is gewoon dat met iphone op carplay dit niet mogenlijk is.

En dat ali er vol mee staat, weet ik, maar die zeggen allemaal dat hun product de beste is. Dus vandaar de vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb zelf een Skoda Scala en de navigatie van mijn Android telefoon, maar ook Apple kan niet op de cockpit zelf weergegeven worden. video ondersteund Apple Carplay om de reden die @Galaxis aangeeft ook niet. Android Auto overigens ook niet om diezelfde reden.
Dan moet je andere oplossingen gaan verzinnen om hier omheen te werken. Radio wisselen met eentje van BamiExpress, of een tablet met internet en een houder.