ik zoek een goeie 16x brander maar voor een redelijke prijs moet onder de 450,- zitten en lang kunnen mee gaan.
LiteonOp zondag 09 september 2001 17:12 schreef _subzero_ het volgende:
ik zoek een goeie 16x brander maar voor een redelijke prijs moet onder de 450,- zitten en lang kunnen mee gaan.
en plextor dan die zit ook nog onder mijn budget zie ik net in pricewatch is dat dan geen betere optie?
Als je geen Safedisc 2 hoeft te kopieren wel ja..Op zondag 09 september 2001 18:07 schreef _subzero_ het volgende:
en plextor dan die zit ook nog onder mijn budget zie ik net in pricewatch is dat dan geen betere optie?
(plextor ondersteunt dit pas vanaf de 24speed brander)
Maar persoonlijk zou ik me gewoon die liteon kopen.. zelfs al zouden ze evenveel kosten...
Ik heb ZEER goede ervaringen met alle tot nu toe gekochte branders van Liteon.
Als ik nu een brander moest kopen zou ik me die 24/10/40 van liteon kopen, ok je kunt op het moment maar enkele cd's daadwerkelijk op 24x branden, maar in de toekomst zal dat wel veranderen.. en voor die paar tientjes meer..
IMHO
bijna alles 16 speed approved cd's doen het ook op 24 geen probleem dusse ik zou voor 24 gaan deze ondersteunen alles en dat doen de 16 speeds nog niet. zelf heb ik de plex
wilde ooit een plex in me leven gehad hebben
maar lite on is misschien iets mindere kwalie maar wel stuk goedkoper dus kijk ff goed rond.
greetz Pala
wilde ooit een plex in me leven gehad hebben
maar lite on is misschien iets mindere kwalie maar wel stuk goedkoper dus kijk ff goed rond.
greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Ikzelf heb een 16/10/40 van Lite-on en die koste me 350 piek. Perfect brander tot nu toe. Ik heb hem nu een 2 maanden en hij blijft het doen, ik heb van andere gehoord dat dit een goed merk was en ik ben er ook over te spreken. En hij heeft ook burnproof 
Misschien heb je hier wat aan ?
RJ
Misschien heb je hier wat aan ?
RJ
Geniet maar tweak met mate
Ik heb ook de Lite on 24x10x40x perfekt ik fik alles op 24x zelfs noname vage cdrs
Turn it off and on again.
ook hier LiteOn 16/10/40. Aanrader. Veel voor weinig.
Op de beurs zag ik al een 16/10/48 overigens.
Enneh 24x?
Ik vind deze al te snel! Ik prepareer een cd layout, kies branden, ga wat anders doen maar voordat ik goed en wel begonnen ben zeurt die brander alweer om een nieuwe job.
Op de beurs zag ik al een 16/10/48 overigens.
Enneh 24x?
Ik vind deze al te snel! Ik prepareer een cd layout, kies branden, ga wat anders doen maar voordat ik goed en wel begonnen ben zeurt die brander alweer om een nieuwe job.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Isnie erg als je zoals ik laatst snel binnen 2 uur 15 cd's wil branden. Dan zet je muziekje op, blijf je wat op GoT enz. en intussen fik je 15 cd's in 2 uur (ik dan met me 'maar' 12x Lite-OnOp maandag 10 september 2001 03:24 schreef victorvo het volgende:
Enneh 24x?
Pagina: 1