Ik heb zelf maastricht@home (ja ik woon bij maastricht) nu wou ik mijn internet verbinding sharen met een winME machine (ikzelf heb win2k). Dat was allemaal gelukt maar het probleem is dat de winme machine maar een bepaalde tijd op internet kon (na ongeveer 5 minuten kon hij geen site meer vinden). Ik denken hmm misschien gooit @home mijn Computer naam eruit van mijn WinME machine omdat hij die niet kent. Ik dus ff een nieuwe naam aangevraagd (kan er nog 2 bij aanvragen kost je wel 10tje per maand meer). Ik die naam ingevoerd en nog eens geprobeerd en hij deed het weer maar 5 minuten. Nu stond er op die website van @home dat je de kabel modem moet verbinden met de hub en de hub met de 2 computers ik dat gedaan maar mijn kabel modem stuurt niks naar het hub (dus er gaat geen groen lampje branden van dat er iets connected zit op die poort in de hub, er gaat helemaal niks branden) terwijl mijn 2 comps wel iets sturen want daar gaat een groen lampje branden. Ik heb 2 ip adressen nu gekregen van @home een van mijn primaire aansluiting en een van mijn secondaire aansluiting. Please help me wat moet ik doen want ik wordt echt gek hier heb er al veels telang achter gezeten.
wel in de uplink van je hub gestopt 
toch geen 100mb only hub he
ander kabeltje tussen de modem en hub
en kan je wat meer leestekens gebruiken
dit leest niet echt fijn
toch geen 100mb only hub he
ander kabeltje tussen de modem en hub
en kan je wat meer leestekens gebruiken
dit leest niet echt fijn
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ten eerste sorry ikbennogalergslechtinnederlands 
ja alles al geprobeerd wat je zei, andere kabel, uplink eraf en zelfs erop gehad (je weet nooit). Het is een 10 mb hub nl een 3com office connect ethernet hub met 4 poorten
ja alles al geprobeerd wat je zei, andere kabel, uplink eraf en zelfs erop gehad (je weet nooit). Het is een 10 mb hub nl een 3com office connect ethernet hub met 4 poorten
My 2 cents: voor cable-netwerkkaart (1) gebruik je een utp kabeltje. Als nou eens het tegenovergestelde type gebruikt voor cable-hub (2)???? Dus als het in sit. 1 een straight cable is een crossover cable gebruiken en andersom. En anders: hellupdesk??