Sinds een paar weken loopt mijn PC regelmatig vast. Doorgaans ben ik aan het browsen en muziek luisteren, welke dan door blijft spelen, maar plots kan ik niet meer van tabjes wisselen, geen task manager opstarten, en daarna nergens meer klikken en enkel nog de muis bewegen. Soms krijg ik een BSOD (unexpected store error), welke zogenaamd info gaat verzamelen maar dat blijft op 0% staan. Dan zet ik hem via de knop uit, en na het opstarten zijn er doorgaans twee opties:
1. Ik krijg een zwart scherm met de witte tekst "boot load error", wat effectief betekent dat ik hem nog eens via de knop uit en aan moet zetten.
2. Hij start gewoon op, en het probleem doet zich of niet meer voor, of wel.
Ik kan er nog geen logische verklaring voor vinden. Wat me opvalt is dat soms een fan een raar geluid maakt, maar niet altijd. En dat het probleem zich eigenlijk altijd binnen een kwartier voordoet.
Iemand tips?
Dit is mijn hardware: inventaris: My Computer
1. Ik krijg een zwart scherm met de witte tekst "boot load error", wat effectief betekent dat ik hem nog eens via de knop uit en aan moet zetten.
2. Hij start gewoon op, en het probleem doet zich of niet meer voor, of wel.
Ik kan er nog geen logische verklaring voor vinden. Wat me opvalt is dat soms een fan een raar geluid maakt, maar niet altijd. En dat het probleem zich eigenlijk altijd binnen een kwartier voordoet.
Iemand tips?
Dit is mijn hardware: inventaris: My Computer
When life throws you a curve, lean into it and have faith!