Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:18
Na 3 maanden LOS 21 op een Oneplus 11 5G loop ik tegen teveel issues aan die ook niet opgelost kunnen worden dat ik toch weer terug naar een smartphone van een grote speler met het orginele OS.

Ik heb een Samsung Galaxy A55 gekocht. Vanwege dat device attestation niet werkt icm. LOS. Nu de ASN en SNS bank i.c.m Google Pay dat afdwingen kan ik dus geen bankieren apps meer gebruiken. De SNS en ASN bank "Wij ondersteunen alleen orginele OS versies."

Verder heb ik een Galaxy Watch 5 Pro, deze heeft niet alle functionaliteiten als je geen Samsung telefoon hebt. Dit is wel weer te fixen door gepatch APK te sideloaden. Maar alles bij elkaar werkt het door omstandigheden allemaal net niet.

Wel erg zonde want vond LOS 21 echt wel fijn een robust OS.

Beste antwoord (via Vaevictis_ op 11-05-2024 21:49)

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:33
Ik ben uiteindelijk ook over gegaan van obscure Chinese smartphone naar een Samsung.
Software ondersteuning is belangrijk.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vervelend dat het niet werkt, maar wat wil je precies met dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
LOS werkt wel maar banken apps steeds minder en een telefoon zonder mogelijkheid tot bankieren of NFC betalen is niet echt bruikbaar (voor mij).

Ik wil het net ophalen met dit topic maar ook een waarschuwing om goed te checken of jouw bank apps wel werken icm. LOS. Want als je helemaal over bent en je komt achteraf in de problemen zoals ik dan is dat erg zuur.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:33
Ik ben uiteindelijk ook over gegaan van obscure Chinese smartphone naar een Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
emeralda schreef op maandag 15 april 2024 @ 11:56:
Denk dat bij een Samsung ecosysteem ook beter wordt getest en minder bugs aanwezig zijn. Je betaald er immers wel genoeg voor. Voor LOS is het bijna onmogelijk om te testen zeker in combinatie met vele hardware en binary objects. Ik blijf LOS wel gebruiken op oudere smartphones, niet de daily driver.