Bose lifestyle AV28 entertainment system

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achille
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik heb thuis een (verouderd) Bose lifestyle AV28 entertainment system. Deze set bestaat uit 8 bekabelde speakers, gemonteerd aan de muren + 2 subwoofers. Dit systeem is al enkele jaren niet meer in gebruik, door omstandigheden. Toch is dit systeem en bekabeling nog perfect in orde. Uiteraard zou een nieuw systeem leuk zijn, maar wil toch graag eerst onderzoeken of ik het huidige systeem kan recupereren en eventueel aansluiten op een draadloze ontvanger?

Zijn er mogelijkheden om het verouderde ‘media center’ te vervangen door een nieuwer systeem, gekoppeld aan de oude speakers? Het belangrijkste voor mij zou zijn dat ik opnieuw tv kan kijken met het home cinema systeem en draadloos muziek kan afspelen via mijn gsm.

Iemand een idee? Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:15

FeaR

In GoT we trust

Achille schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:46:
Het belangrijkste voor mij zou zijn dat ik opnieuw tv kan kijken met het home cinema systeem en draadloos muziek kan afspelen via mijn gsm.
Vanwaar kan TV kijken via de Bose nu niet? In andere woorden, welke TV is er aanwezig? Volgens mij heeft elke TV wel S/PDIF Out waar de Bose die ingang in heeft. Anders in de vorm van een HDMI (e)ARC Extractor. Draadloos afspelen vanaf mobiele telefoon, de Bose heeft genoeg ingangen. Bluetooth adapter?

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 14-04-2024 14:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:27

Klippy

Still Game

Je hebt een optische ingang en zo te zien genoeg analoge input.

Sluit je TV aan op de optische input, me meesten hebben wel een optische uitgang.
En je kan een losse bluetooth ontvanger aansluiten voor de telefoon audio.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO