Ventilatoren: Gebruikers ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subroutine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 11:28
Hoi hoi,

Ik ben meestal iemand die alleen topics leest en nooit start maar nu toch maar zelf een keer een vraag stellen.

Ik ben opzoek naar een ventilator die ik wil gebruiken in de kamer waar ik achter mn pc zit.
Afhankelijk van de vorm factor gaat ie onder mn bureau (of erop misschien met een klem arm ofzo) of als ie op een vloerstatief zit ergens op de vloer.

De kamer is een klein zolder kamertje die lekker warm wordt in de zomer :)

Zoals iedereen zijn de belangrijkste eisen: stil maar ook veel wind :)

Ik heb al wat youtube reviews bekeken maar ben benieuwd welke onder mn radar gevlogen hebben.
Hoop dat de tweakers community nog mooie verborgen producten weer.

Cheers,

[ Voor 5% gewijzigd door subroutine op 14-04-2024 10:55 . Reden: Typos as usual ]

Other than the laws of physics, rules have never really worked out for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Als je stil en veel wind wil moet je een grote ventilator kopen en die langzaam laten draaien.Ik heb hier zelf een 40 cm vloerstaander die ik d.m.v. een trafo op 140-150 Volt laat draaien. Als het echt warm wordt maakt de herrie niet meer uit en haal haal ik de trafo er tussen uit voor orkaankracht.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb altijd goedkope prut ventilatoren gehad die na een tijdje nare bijgeluiden gaan maken (gekraak, gepiep, ventilator onbalans, geratel etc). Heb nu een paar jaar een Xiaomi Mi Fan 2S en die bevalt erg goed. Ziet er prima uit, is relatief stil en kan veel lucht verplaatsen. Bestuurbaar via de Xiaomi app en de fan kan traploos van 1% tot 100% worden ingesteld. Daarnaast zit er ook een accu in waardoor hij X uren draadloos werkt :) Ventilatoren van Duux schijnen ook erg goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:11
Ik heb voor 10 euro zo'n klein 15cm USB ventilatortje bij blokker gekocht en die doet het voor mij prima. Staat onder mijn monitor direct op mijn borst gericht. Maakt wel geluid, maar voor mij niet storend. Bij calls zet ik mijn headset op, terwijl zonder fan ik de microfoon van mijn logitech brio gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

evilution schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:59:
Als je stil en veel wind wil moet je een grote ventilator kopen en die langzaam laten draaien.Ik heb hier zelf een 40 cm vloerstaander die ik d.m.v. een trafo op 140-150 Volt laat draaien. Als het echt warm wordt maakt de herrie niet meer uit en haal haal ik de trafo er tussen uit voor orkaankracht.
Dat dus. Ik heb 2 jaar geleden bij Bol.com de Inventum VST413WA - Statiefventilator - Wit besteld. 5 bladen, met afstandbediening en kan zwenken. In standje 1 hoor je hem niet, perfect voor een beetje luchtbeweging op de werk/studeerkamer.
Zie ook https://www.kieskeurig.nl...tum-8712876044157/reviews

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 14-04-2024 11:14 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
subroutine schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:52:
Zoals iedereen zijn de belangrijkste eisen: stil maar ook veel wind :)
Een plafondventilator, bijv. https://nl.bauhaus/plafon...ntilator-primo/p/20063551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subroutine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 11:28
ha ben bang dat als ik opsta dat dan mn hoofd eraf gaat :)
was vergeten te zeggen dat het stukplafond boven mn stoel niet heel hoog is :)
maar nog steeds thanks voor de info.

Other than the laws of physics, rules have never really worked out for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routepr0bleem
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 16:34
Deze is ook goed

Stanley ST 30P E - Ventilator
Pagina: 1