Ik heb op dit moment een desktop draaiende met de volgende specs:
Tevens 3 m2ssd's
1x 980 1tb m2 van Samsung
2x 990 2tbm2 van Samsung
Mijn monitor is een Dell UP3214Q, welke eigenlijk vrij groot is voor wat ik nu doe. Hij wordt ook vrij warm aan de bovenkant, dus ik vermoed dat deze veel stroom verbruikt.
Ik wilde de Dell eigenlijk dan alleen gaan gebruiken voor taken waarbij is specifiek groter beeldscherm bij nodig ben. Dus voor de hoofdtaken op de desktop een zuiniger bijv 26inch WQHD scherm ernaast.
Ik wilde tevens al langere tijd een laptop aanschaffen. Zou een laptop voor alledaagse taken een energiebesparing opleveren tov de desktop die ik nu gebruik? Over het algemeen genomen.
Mijn PS4pro heeft momenteel nog een originele 1TB HD, daar heb ik net een 490GB SSD voor gekocht die ik nog moet inbouwen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-12700 Boxed | ||
1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690-P WIFI D4 | ||
1 | Controllers | ASUS ThunderboltEX 4 | ||
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | ||
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S redux | ||
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF436C18BBK4/128 | ||
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | ||
Tevens 3 m2ssd's
1x 980 1tb m2 van Samsung
2x 990 2tbm2 van Samsung
Mijn monitor is een Dell UP3214Q, welke eigenlijk vrij groot is voor wat ik nu doe. Hij wordt ook vrij warm aan de bovenkant, dus ik vermoed dat deze veel stroom verbruikt.
Ik wilde de Dell eigenlijk dan alleen gaan gebruiken voor taken waarbij is specifiek groter beeldscherm bij nodig ben. Dus voor de hoofdtaken op de desktop een zuiniger bijv 26inch WQHD scherm ernaast.
Ik wilde tevens al langere tijd een laptop aanschaffen. Zou een laptop voor alledaagse taken een energiebesparing opleveren tov de desktop die ik nu gebruik? Over het algemeen genomen.
Mijn PS4pro heeft momenteel nog een originele 1TB HD, daar heb ik net een 490GB SSD voor gekocht die ik nog moet inbouwen.
[ Voor 7% gewijzigd door saken op 13-04-2024 23:54 ]