Mijn vraag
Ik heb soms uit het niets blauwe vlekken op mijn beeldscherm. Als ik het scherm uit en aan zet is het kortdurig weer weg, maar komt het na een paar minuten weer terug.:strip_exif()/f/image/mLmSDhEpXG7Xe6byJrEQuPzX.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb eigenlijk geen gekke software op mijn PC staan, ik heb wel een 2e monitor die dit niet doet maar precies hetzelfde model is. Dit gebeurde ook bij mijn vorige PC met andere specs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Pc opnieuw opstarten, monitor ook. Google zegt misschien dode pixels maar het gebeurt heel willekeurig dus dat lijkt me dan sterk?
Ik heb soms uit het niets blauwe vlekken op mijn beeldscherm. Als ik het scherm uit en aan zet is het kortdurig weer weg, maar komt het na een paar minuten weer terug.
:strip_exif()/f/image/mLmSDhEpXG7Xe6byJrEQuPzX.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb eigenlijk geen gekke software op mijn PC staan, ik heb wel een 2e monitor die dit niet doet maar precies hetzelfde model is. Dit gebeurde ook bij mijn vorige PC met andere specs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Pc opnieuw opstarten, monitor ook. Google zegt misschien dode pixels maar het gebeurt heel willekeurig dus dat lijkt me dan sterk?