Wanneer je de keuze had tussen 2 bigtowers:
1tje met voeding bovenin of eentje met voeding op de helft (met zon soort middenrif)
1tje met voeding bovenin of eentje met voeding op de helft (met zon soort middenrif)
GeilOp zondag 09 september 2001 16:55 schreef Penaa het volgende:
Chieftec
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
hij zit net boven het bord maar je hebt ook nog een outtake onderop je voedingOp zondag 09 september 2001 21:55 schreef ReseTTim het volgende:
btw anderz bovenin beter voor airflow en voor de warmte
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
is niet nodig want voorin waar je hd ingaan heb je ook intake fans zittenOp zondag 09 september 2001 22:01 schreef Fire_Fly het volgende:
maar mijn voorkeur heeft halverwege omdat ik erboven dan een rekkie zou kunne maken met mun hd's, krijg ik een apparte luchtstroom voor mun hd's met fan in het dakkie
je hoeft geen fans erbij te kopenOp zondag 09 september 2001 22:05 schreef Penaa het volgende:
Het enige minder leuke is dat je die kasten bij tweakshop moet kopen met casefans erbij....maarja ook Enermax dus zal ook wel goed zijn. Dan ff 350 W PSU erin en dan gaat het helemaal lukken
dat idee had ik ook alOp zondag 09 september 2001 22:14 schreef XthinkZ het volgende:
Hmmm, had net ff het gekke idee om mijn voeding gewoon aan de buitenakant te gaan hangen. Een uitstekende voeding dus.
Ach...
Verwijderd
ik bedoelde dus eigenlijk simpelweg de voeding omdraaien en de schroeven aan de binnenkant vast te maken of zoiets. is alleen een gekloot met de kabels volgens mij.Op zondag 09 september 2001 22:16 schreef Rappie het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al
vind het alleen zonde extra gaten in mijn nieuwe enermaxje te maken