Welke variant van DuoFresh bedoel je uberhaupt @
BobdeSjouwer?
Alleen de kale houder voor de sticks? Of de versie met afzuiging en verlichting?
Ik heb de laatste variant:
- Die sticks zijn wel erg fijn, werken goed maar maar ook erg prijzig en je blijft ze vervangen. Ik koop ze ook altijd in bulk, maar reken toch op een eurotje per 2 weken ongeveer. Ook een B-merk geprobeerd, maar die waren veel sneller weg en bleven aan de houder plakken, terug naar OEM dus zoals gebruikelijk.
- De versie met afzuiging werkt enigszins, maar verwacht niet dat je niks meer ruikt. Het verminderd het hooguit. Het motortje is ook niet bepaald stil. En ze willen dat je elke 6 maanden een nieuw koolstoffiltertje van 50 euro koopt. Nou zijn daar wel goede B-merken van te vinden, maar dan nog is het best een kostenpost. Als ik dit opnieuw zou moeten doen zou ik deze net-niet variant links laten liggen en voor de Geberit spoelbak-met-aansluiting-voor-externe-afzuiging gaan en die aansluiten op een externe motor of je WTW.
- De verlichting vind ik wel weer echt heel fijn, net genoeg licht om je ding te doen, maar je wordt er niet zo wakker van. Daar heb ik eigenlijk het meeste plezier van. Alleen kan je dat functoneel net zo goed oplossen met een led-strip of een zigbee spot oid die ver genoeg kan dimmen, voor een fractie van de prijs.
All-electric.