Ik wil van twee ruimtes één ruimte maken. De ene ruimte heeft een betonnen ondervloer en de andere een houten ondervloer. De betonnen ondervloer is ca 1-2 cm hoger dan de houten ondervloer. Deze vloer is niet egaal. Mijn idee was om op de houten ondervloer xps platen te leggen van 3 cm, en dan een laagje egaline op de betonnen ondervloer om ze zo precies even hoog te maken.
Nu kom ik er achter dat toch ook de houten vloer niet egaal is. Op 2,5 meter is er 1 cm hoogteverschil.
Zie ook de foto. Op de foto is rechts lager dan links.
Als ik nu de betonnen ondervloer egaliseer zal hij niet overal bij de xps platen op de juiste hoogte zijn.
Nu dacht ik, zou het ook lukken om egaline over zowel de betonnen ondervloer en de xps platen te laten vloeien om zo ook het hoogteverschil van de houten ondervloer glad te trekken?
Of zijn er andere goede ideëen?
Nu kom ik er achter dat toch ook de houten vloer niet egaal is. Op 2,5 meter is er 1 cm hoogteverschil.
Zie ook de foto. Op de foto is rechts lager dan links.
Als ik nu de betonnen ondervloer egaliseer zal hij niet overal bij de xps platen op de juiste hoogte zijn.
Nu dacht ik, zou het ook lukken om egaline over zowel de betonnen ondervloer en de xps platen te laten vloeien om zo ook het hoogteverschil van de houten ondervloer glad te trekken?
Of zijn er andere goede ideëen?
:strip_exif()/f/image/jdqEMir5BnbSYKjgsDQ4abQg.jpg?f=fotoalbum_large)