Ik heb een 4 kanaals NVR Hikvision type DS-7604NI-K1/4P B met 3 camera`s, het systeem draait al jaren prima.
Recent heb ik een extra WIFI camera voor binnen in huis aangeschaft ook van Hikvision met de mogelijkheid om opnames te bewaren op een SD kaart en te kopellen aan de Hikconnect app.
Dit gaat allemaal prima.
Echter de connectie en de opname met de NVR lukt niet.
Hij geeft de wifi camera wel weer in de lijst met online camera`s, maar ik kan hem niet toevoegen..
Vreemd genoeg krijg een foutmelding “niet meer camera`s toegestaan”.
Gek terwijl ik er maar 3 heb en dit dus de 4e zou worden.
Ik heb een 4 kanaals NVR waarvan ik er 3 via POE gebruik.
Het niet gebruikte 4e kanaal geeft wel al (jaren) wat info IP adres etc. van een camera aan die er niet is en niet in gebruik is…ik denk dat dit destijds met het installeren is gebeurd op de een of andere manier omdat het toen allemaal niet vlekkeloos ging.
Zie foto met de rode regel "uitzondering".
Maar deze kan ik ook niet verwijderen uit de lijst om dan eventueel ruimte te maken….dan krijg ik een melding “POE kanaal is niet te verwijderen”.
Het lijkt mij dat ik dat 4e kanaal gewoon moet kunnen verwijderen….en er daarna wel ruimte is voor de extra wifi camera….maar helaas dit lukt dus niet…
Opties reeds geprobeerd:
- Het zeer behulpzame bedrijf destijds waar ik de set gekocht heb bestaat niet
meer…
- De partij waar ik recent de extra wifi camera heb aangeschaft vindt het (terecht) niet
hun probleem.
- Via Hikvision kun je een technical support formulier invullen…dit heb ik reeds 2 x
gedaan en er komt geen enkele reactie….service van niks dus…
- De firmware is up to date.
Wellicht dat iemand hier mij zou kunnen adviseren ?
:strip_exif()/f/image/ynDdFuNpPTjsco24SZVt6EeP.jpg?f=fotoalbum_large)
Recent heb ik een extra WIFI camera voor binnen in huis aangeschaft ook van Hikvision met de mogelijkheid om opnames te bewaren op een SD kaart en te kopellen aan de Hikconnect app.
Dit gaat allemaal prima.
Echter de connectie en de opname met de NVR lukt niet.
Hij geeft de wifi camera wel weer in de lijst met online camera`s, maar ik kan hem niet toevoegen..
Vreemd genoeg krijg een foutmelding “niet meer camera`s toegestaan”.
Gek terwijl ik er maar 3 heb en dit dus de 4e zou worden.
Ik heb een 4 kanaals NVR waarvan ik er 3 via POE gebruik.
Het niet gebruikte 4e kanaal geeft wel al (jaren) wat info IP adres etc. van een camera aan die er niet is en niet in gebruik is…ik denk dat dit destijds met het installeren is gebeurd op de een of andere manier omdat het toen allemaal niet vlekkeloos ging.
Zie foto met de rode regel "uitzondering".
Maar deze kan ik ook niet verwijderen uit de lijst om dan eventueel ruimte te maken….dan krijg ik een melding “POE kanaal is niet te verwijderen”.
Het lijkt mij dat ik dat 4e kanaal gewoon moet kunnen verwijderen….en er daarna wel ruimte is voor de extra wifi camera….maar helaas dit lukt dus niet…
Opties reeds geprobeerd:
- Het zeer behulpzame bedrijf destijds waar ik de set gekocht heb bestaat niet
meer…
- De partij waar ik recent de extra wifi camera heb aangeschaft vindt het (terecht) niet
hun probleem.
- Via Hikvision kun je een technical support formulier invullen…dit heb ik reeds 2 x
gedaan en er komt geen enkele reactie….service van niks dus…
- De firmware is up to date.
Wellicht dat iemand hier mij zou kunnen adviseren ?
:strip_exif()/f/image/ynDdFuNpPTjsco24SZVt6EeP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xBLFsEctvLpXtzcBRnKuxAVe.jpg?f=fotoalbum_large)