Jongens welke zou ik kopen.. NU de Lenox of strax de Philips..?? Let me Know!!
Wanneer komt de philips uit trouwns?? please help me
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
philips is er voorlopig niet en wordt STUK duurder dan lenoxx, lenoxx is budget, dus ik vind niet dat je deze mag vergelijken.. een 8CM lijkt mij absoluut de toekomst, waarom? omdat er nu MP3 Pro, nieuwe WMA is en nog 2 formaten die ik nog niet eens ken die allemaal 192kbit MP3 overtreffen op 64kbitOp zondag 09 september 2001 16:36 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Jongens welke zou ik kopen.. NU de Lenox of strax de Philips..?? Let me Know!!
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ik heb geen normale audio CD'sOp zondag 09 september 2001 20:00 schreef miekol het volgende:
Sja en dan moet je weer je legale/normale audio cds gaan rippen voor ze erin kunnen, voor mij genoeg reden om dus niet een 8cm te kopen maar een gewone die ik ook als discman kan gebruiken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq