Verwijderd

Topicstarter
Jongens welke zou ik kopen.. NU de Lenox of strax de Philips..?? Let me Know!!
Wanneer komt de philips uit trouwns?? please help me

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 15:53

Blamm

Niet meer Smart

ik vind je een aso als je hem op het postkantoor hebt liggen en niet op gaat halen. Onder rembours I presume... Jaag je de ander op kosten en je komt je afspraken niet na.

Hier had je over moeten nadenken VOOR je hem kocht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist dat je hier over zo beginnen, maar das mijn vraag niet!.... wat zou ik nou doen dan?

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Als'ie al op het postkantoor ligt de Lenox, anders de Philips *D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt de philips uit dan??

Verwijderd

Topicstarter
en wat gaat die kosten ?

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 16:36 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Jongens welke zou ik kopen.. NU de Lenox of strax de Philips..?? Let me Know!!
Wanneer komt de philips uit trouwns?? please help me
philips is er voorlopig niet en wordt STUK duurder dan lenoxx, lenoxx is budget, dus ik vind niet dat je deze mag vergelijken.. een 8CM lijkt mij absoluut de toekomst, waarom? omdat er nu MP3 Pro, nieuwe WMA is en nog 2 formaten die ik nog niet eens ken die allemaal 192kbit MP3 overtreffen op 64kbit :) 3x zoveel opslaan dus, yep, dan zit je weer op ca. 10CD's (50min per CD) per MP3 CD...
Anyway, als je iets vergelijkbaars met philips wilt kijk dan naar Soul, Riovolt OID..

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-03 21:42

miekol

erm

Sja en dan moet je weer je legale/normale audio cds gaan rippen voor ze erin kunnen, voor mij genoeg reden om dus niet een 8cm te kopen maar een gewone die ik ook als discman kan gebruiken :)

• Gugger
  • Laatst online: 12-03 16:50
Dat doe ik sowieso al voor op m'n PC dus da's het probleem bij mij niet :) Ik wacht alleen ff de reviews af van de Napa en de Philips, maar het wordt zeker een 8cm thingie *D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:00
Op zondag 09 september 2001 20:00 schreef miekol het volgende:
Sja en dan moet je weer je legale/normale audio cds gaan rippen voor ze erin kunnen, voor mij genoeg reden om dus niet een 8cm te kopen maar een gewone die ik ook als discman kan gebruiken :)
Ik heb geen normale audio CD's :P
* Xtuv wil ook zo'n 8cm ding, maarja d'r is nog niet echt veel keus... freecom beatman daar is alles wel mee gezegt.
En 't liefst ook eentje die alvast MP3pro ondersteund, dus nog ff wachten.

• smallboy
  • Laatst online: 14-03 07:39

smallboy

N/A

Post volgende keer gewoon al je vragen in een topic ipv andere over de soul/lenoxx

[topic=224616/1/25]
Pagina: 1