Wat is hun probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 906 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pe0mot
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 11:35
Ik was vandaag bij de Mediamarkt in Den Haag voor een nieuwe laptop.
Bijna alle stellingen alleen maar lege dozen.
Als ik 1 model aanwijs gaat de verkoper naar het magazijn en komt zonder terug.
Daarna een zoektocht op de de PC en vertelt hij mij dat de pc te bestellen is en morgen kan worden opgehaald.
Dit herhaalt zich voor de andere mogelijke keuzes.
Zonder laptop weer naar buiten. Dan maar op de Dell site zoeken naar een AMD7 8 core.

Heeft Mediamarkt geldproblemen zodat ze geen winkelvoorraad kunnen aanhouden?

Fiber 1Gb symmetric, Odido, 12mini, i7, M1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 10:43
Ik heb geen idee waarom Mediamarkt geen winkelvoorraad heeft, maar hiermee: "Daarna een zoektocht op de de PC en vertelt hij mij dat de pc te bestellen is en morgen kan worden opgehaald", haalt hij het bestaansrecht van een fysieke winkel wel mooi onderuit.

Een laptop bestellen en de volgende dag leveren, dat kunnen we inmiddels allemaal wel vanuit onze luie stoel.

Bij een fysieke winkel verwacht je toch dezelfde dag met het product in handen naar huis te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:43
Mediamarkt zit in een transitie om de winkelvoorraad terug te brengen. Waar men voorheen honderden verschillende tv's had staan van elk denkbaar merk en specificatie word dit nu een beperkt assortiment. Dit zal wellicht ook voor andere categorieën (gaan) gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:55
pe0mot schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:30:
Ik was vandaag bij de Mediamarkt in Den Haag voor een nieuwe laptop.
Bijna alle stellingen alleen maar lege dozen.
Als ik 1 model aanwijs gaat de verkoper naar het magazijn en komt zonder terug.
Daarna een zoektocht op de de PC en vertelt hij mij dat de pc te bestellen is en morgen kan worden opgehaald.
Dit herhaalt zich voor de andere mogelijke keuzes.
Zonder laptop weer naar buiten. Dan maar op de Dell site zoeken naar een AMD7 8 core.

Heeft Mediamarkt geldproblemen zodat ze geen winkelvoorraad kunnen aanhouden?
Die ervaring had ik een dikke maand terug ook al. Kwam voor een laptop. Deze was volgens de website daar nog leverbaar. Toen ik aankwam was deze er jammer genoeg niet(meer). Dit terwijl hij wel besteld was. Ik kreeg 2x een alternatief voorgeschoteld maar die waren inderdaad pas de volgende dag en of zelfs later leverbaar (telkens ging de medewerker kijken achter maar kwam met niks terug). De laptop waar het om ging was nog met een iets langere levertijd pas weer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:02

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Veel laptops bij MM die als winkeldemo zijn gebruikt, hebben nu een heel leuk prijsje... doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Oftewel: je krijgt hem uit het schap mee. Laatst nog een Lenovo Yoga i7 14" gekocht voor nog geen 550 euro.

[ Voor 30% gewijzigd door Icephase op 12-04-2024 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje het doel van dit topic. Het is nu meer een rant richting de winkel dan dat er een goede discussie uit voort kan komen. Om deze reden doe ik dit topic op slot.

Verdere discussie kan eventueel wel in De zonsondergang van fysieke winkels worden gevoerd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.