Hallo allemaal,
Ik ben panelen aan het leggen en loop tegen een probleem aan waardoor ik eigenlijk niet verder kan. Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft.
Op de plek op de foto komen 5 panelen boven elkaar in landscape. De twee horizontale liggers zijn tijdelijk. Ik slijp de dakpan boven en de dakpan onder de dakhook in met een haakse slijper. Dat gaat prima voor de onderste 10 dakhaken.
:strip_exif()/f/image/wqErEqGkbwt9r4JcJ10UxNGy.jpg?f=fotoalbum_large)
De dakpannen voor de bovenste dakhaken krijg ik er echter niet uit. De procedure die ik steeds volg is::fill(white):strip_exif()/f/image/99uhTYGvbhvWQbDcBJxSwzSZ.png?f=user_large)
Echter krijg ik op geen enkele pan in de bovenste rij opgetilt. Dus ook niet de pannen verderop, waar geen lood zit. Hoe ga ik verder? Zitten deze pannen anders vast dan met panhaken alleen?
Ik ben panelen aan het leggen en loop tegen een probleem aan waardoor ik eigenlijk niet verder kan. Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft.
Op de plek op de foto komen 5 panelen boven elkaar in landscape. De twee horizontale liggers zijn tijdelijk. Ik slijp de dakpan boven en de dakpan onder de dakhook in met een haakse slijper. Dat gaat prima voor de onderste 10 dakhaken.
:strip_exif()/f/image/wqErEqGkbwt9r4JcJ10UxNGy.jpg?f=fotoalbum_large)
De dakpannen voor de bovenste dakhaken krijg ik er echter niet uit. De procedure die ik steeds volg is:
- pan A optillen en blok van 4,5 cm plaatsen (soms is het nodig om de pannenhaak los te maken)
- pan B eruit om in te slijpen
- pan C inslijpen en dakhaak plaatsen
:fill(white):strip_exif()/f/image/99uhTYGvbhvWQbDcBJxSwzSZ.png?f=user_large)
Echter krijg ik op geen enkele pan in de bovenste rij opgetilt. Dus ook niet de pannen verderop, waar geen lood zit. Hoe ga ik verder? Zitten deze pannen anders vast dan met panhaken alleen?