Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
@bokkow wat is je usecase eigenlijk? Want ik zie eigenlijk alleen maar een usecase als je binnenshuis je portemonnee vaak kwijtraakt en deze d.m.v. een geluid wilt terugvinden.
Want als je portemonnee gejat wordt is het eerste wat een dief natuurlijk zal doen het cashgeld eruit halen en eventueel een betaalpas meenemen (indien pincode bekend of om contactloos betalingen te proberen) en de rest zal in de dichtstbijzijnde prullenbak belanden.
Aangezien deze kaart geen "pijlgestuurde zoekfunctie" heeft in het nabije veld zal het zoeken wat minder makkelijk gaan.
Wellicht ook gewoon bij de site van de fabrikant bestellen mocht je 'm toch graag willen: https://bluestein.de/nl/products/bluestein-slimtag
Want als je portemonnee gejat wordt is het eerste wat een dief natuurlijk zal doen het cashgeld eruit halen en eventueel een betaalpas meenemen (indien pincode bekend of om contactloos betalingen te proberen) en de rest zal in de dichtstbijzijnde prullenbak belanden.
Aangezien deze kaart geen "pijlgestuurde zoekfunctie" heeft in het nabije veld zal het zoeken wat minder makkelijk gaan.
Wellicht ook gewoon bij de site van de fabrikant bestellen mocht je 'm toch graag willen: https://bluestein.de/nl/products/bluestein-slimtag
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ken deze niet, maar heb wel zelf die van Keysmart (super vaak in de aanbieding ergens in een 2pack). https://www.getkeysmart.com/products/keysmart-smartcard
Doet wat je er van verwacht, 1x per 6 maanden even op een QI charger plaat leggen en ik krijg een notificatie als ik mijn portemonnee vergeet mee te nemen. Je hebt niet het gepositioneerd zoeken zoals bij een AirTag, maar wel een geluidje afspelen wat vaak al voldoende is. Ik heb het gelukkig niet vaak nodig maar weten wanneer je voor het laatst in de buurt was + weten of je beter in huis moet zoeken of dat je hem om wat voor reden dan ook in de auto heb laten liggen is erg fijn.
Doet wat je er van verwacht, 1x per 6 maanden even op een QI charger plaat leggen en ik krijg een notificatie als ik mijn portemonnee vergeet mee te nemen. Je hebt niet het gepositioneerd zoeken zoals bij een AirTag, maar wel een geluidje afspelen wat vaak al voldoende is. Ik heb het gelukkig niet vaak nodig maar weten wanneer je voor het laatst in de buurt was + weten of je beter in huis moet zoeken of dat je hem om wat voor reden dan ook in de auto heb laten liggen is erg fijn.
Het is niet een praktisch, aangezien het 2-2,5 jaar vervangen moet worden, want batterij is niet te vervangen of op te laden.
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Prima usecase toch? Voor Apple Pay was ik continu mijn beurs kwijt en inderdaad vooral in huis.AntraXxX schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:29:
@bokkow wat is je usecase eigenlijk? Want ik zie eigenlijk alleen maar een usecase als je binnenshuis je portemonnee vaak kwijtraakt en deze d.m.v. een geluid wilt terugvinden.
Sterker nog 90% van de tijd dat ik iets opzoek met een AirTag eraan is in huis.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dank voor de tip. Het oplaadbare spreekt mij vooral aan, ik heb dit soort dingen vaker voorbij zien komen maar daar was het "weggooien als ie op is" en dat staat mij vanuit duurzaamheids-perspectief behoorlijk tegen.Tales schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 11:34:
Ik ken deze niet, maar heb wel zelf die van Keysmart (super vaak in de aanbieding ergens in een 2pack). https://www.getkeysmart.com/products/keysmart-smartcard
Ze hebben nu een actie "5 voor de prijs van 3", in combinatie met de kortingscode SMARTESTEDC betaal je dan € 92,72 voor 5 stuks. Iets minder dan € 19 per stuk dus. Heb er direct 10 besteld voor mezelf en wat mensen in mijn directe omgeving. En nee, ik heb geen aandelen in deze toko
Oud topic maar had ik dit maar eerder gevonden. Al zoveel zoekacties achter de rug naar de ID en bankpas van mijn zoon. Op de belangrijkste momenten is zijn pashouder bijna standaard onvindbaar.
Pagina: 1