Ik zoek een all in one netwerkprinter compatible met Apple
GEEN HP!! Het liefst een Brother, Ethernet aansluiting, compatible met 123inkt en goed in foto's uitprinten. Hoeft geen topklasse fotoprint te zijn, maar ook geen slechte kleurstelling
Wat is je budget?
Budget maakt op zich niet uit, maar ik ben geen bedrijf, gewoon een gezin die een no nonsense werkende printer wil hebben.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ow, lol, had ik al beschreven, maar een Brother heb ik het liefst. Maar als ik zoek op deze printers zie ik nergens specifiek staan dat ze compatible zijn met Apple Airprint. En dat is wel een must.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gezin met 2 studerende kids en vrouw die nogal vaak pakketjes retour stuurt
ikzelf gebruik een printer alleen om pakketjes te kunnen versturen. Netwerk is allemaal Apple meuk. Mpet compatible zijn met 123inkt cartridges. Laag in wattage qua standby en het moet gewoon out of the box gaan werken. Geen zin in printergedoe.
Iemand enige tip voor me?
GEEN HP!! Het liefst een Brother, Ethernet aansluiting, compatible met 123inkt en goed in foto's uitprinten. Hoeft geen topklasse fotoprint te zijn, maar ook geen slechte kleurstelling
Wat is je budget?
Budget maakt op zich niet uit, maar ik ben geen bedrijf, gewoon een gezin die een no nonsense werkende printer wil hebben.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ow, lol, had ik al beschreven, maar een Brother heb ik het liefst. Maar als ik zoek op deze printers zie ik nergens specifiek staan dat ze compatible zijn met Apple Airprint. En dat is wel een must.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gezin met 2 studerende kids en vrouw die nogal vaak pakketjes retour stuurt

Iemand enige tip voor me?