Wijziging User Review - tering-jantje

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 21:48
In december heb ik aan deze gebruiker een digitale code voor Microsoft 365 Family verkocht. In deze periode meerdere codes verkocht die allen naar volle tevredenheid zijn ontvangen.

Vier maanden later krijg ik bericht van deze gebruiker dat de code niet werkt en heeft vervolgens een negatieve review achter gelaten.

Bij navraag waarom hij er pas vier maanden later meekomt en niet direct aan de bel heeft getrokken kreeg ik als antwoord dat zijn huidige abonnement bijna verloopt en hij niet wilde dat de abonnementen elkaar gingen overlappen en dubbel lopen. Abonnement kan niet overlappen maar wordt verlengd en ik mag toch wel met zekerheid stellen dat hij dit ook weet en dit als een smoes gebruikt.

Desondanks heb ik via dm gevraagd wat voor oplossing hij verwacht maar ik heb geen antwoord terug gekregen. Ik heb naar alle eerlijkheid gehandeld en hem voorzien van de code. Vier maanden na de transactie aangeven dat de code niet werkt vind ik buitensporig en ik verzoek om de onterechte review te verwijderen omdat ik er niet uitkom met "tering-jantje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga eens kijken..
En weg er mee.

[ Voor 29% gewijzigd door Microkid op 11-04-2024 19:05 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 21:48
Microkid schreef op donderdag 11 april 2024 @ 19:02:
Ik ga eens kijken..
En weg er mee.
Bedankt voor de snelle hulp

Dit topic is gesloten.