Ik heb een Abit AB-IT5V gekregen, maar nou wou het ding niet booten... Na heel veel gepruts kwam ik er achter dat hij wel wou booten als ik de L2 uit had gezet... Dus ik heb er een nieuwe bios gedownload (misschien een oplossing dacht ik), zegt het mobo dat het de verkeerde bios is, dus heb ik de andere bios (er zijn 2 verschillende) gedownload waarbij stond dat ie ALLEEN geschikt was voor de 1.5 revisie (ik heb een 1.01) van het mobo, deze was volgens AWDFLASH wel goed, na het flashen doet het diskette staion niks meer, verder werkt alles (behalve de L2 cache), dus ik dacht van dat zal het probleem geweest zijn met dit mobo dus heb ik de correcte bios erin geflashed, maar weer deed de floppy het niet en de L2 cache deed ook niks, na het terug flashen van de originele bios deed alles het weer behalve de L2 cache....
Kortom:
Mijn vraag is dus wat is hier mis, bij zowel de goeie als de verkeerde nieuwe bios doet het dikettestation niks en met de originele (foute) bios doet het diskettestation het niet, verder doet bij geen enkele bios het L2 cache iets...
Kortom:
Mijn vraag is dus wat is hier mis, bij zowel de goeie als de verkeerde nieuwe bios doet het dikettestation niks en met de originele (foute) bios doet het diskettestation het niet, verder doet bij geen enkele bios het L2 cache iets...