http://fearthepns.com/myg0t/rip_heroin.html
Zou dit waar zijn of gewoon een aandachtstrekkertje voor op de site?
Zou dit waar zijn of gewoon een aandachtstrekkertje voor op de site?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Op zondag 09 september 2001 16:23 schreef Paestero het volgende:
One cheater down
Many to go..
Ja maar heeft het iets te maken met het feit dat ie cheatOp zondag 09 september 2001 17:17 schreef Kaap het volgende:
die gast zal het er wel zelf naar gemaakt hebben
boeiuh!
Verwijderd
hij zat aan de heroine das toch wel duidelijk, daar krijg je in VS nog al erge straffen voorOp zondag 09 september 2001 17:17 schreef Kaap het volgende:
die gast zal het er wel zelf naar gemaakt hebben
boeiuh!
Verwijderd
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
Helemaal als het cs is en je het voor anderen probeert te vergallen.Op zondag 09 september 2001 19:26 schreef BoneFly_ het volgende:
Beetje ziek omdat soort dingen op een site te gaan zetten.
Ik zou het echt kut vinden om mijn probs zo op een site te zien staan.Gaat toch niemand wat aan? En ja als CS je hele leven is dan ben je behoorlijk slecht bezig...
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Die jongen was 16 jaar oud... als dan tot je 21 in de gavangenis moet... bedenk eens als je 16 bent en je krijgt dat te horenOp zondag 09 september 2001 20:13 schreef nexus het volgende:
Maar stel dat het waar is dan is het wel een triest verhaal maar een nog triestere actie om dan zelfmoord te plegen. Het is zo definitief (zelfmoord), volgens mij kan je zelfs in de gevangenis nog wel eens lol hebben en het mooie is dat je er ook ooit weer uitkomt, daar kan je je alvast op verheugen.
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
jah cheaters zuigen aars.Op zondag 09 september 2001 19:53 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Helemaal als het cs is en je het voor anderen probeert te vergallen.
Verwijderd
Waarom ziek? Hij wil het gewoon kwijt aan andere mensen, hoe hij zich voelt. Dat doen veel mensen hier bij Stuffis Generalis toch ook? en wat is dan het probleem?Op zondag 09 september 2001 19:26 schreef BoneFly_ het volgende:
Beetje ziek omdat soort dingen op een site te gaan zetten.
Ik zou het echt kut vinden om mijn probs zo op een site te zien staan.Gaat toch niemand wat aan? En ja als CS je hele leven is dan ben je behoorlijk slecht bezig...
Hmmm ik denk dat dit wel een hoax is omdat die gasten alles, maar dan ook echt alles doen om je te jennen... kijk hun site maar ff door.Op zondag 09 september 2001 20:51 schreef MrFreeman het volgende:
cheater of niet... dit heeft nx met cs te maken dus hou daar je smoel over. Ik denk dat dit geen HOAX is want dat zou gewoon TE lullig zijn omdan zoiets op inet te zetten.
Dat iemand om de een of andere reden zelfmoord pleegt brengt altijd een hoop verdriet naar boven bij vrienden, ouders, ed... So... Gecondoleerd
Er stond TOT zijn 21ste...Op maandag 10 september 2001 19:07 schreef DarkShadow het volgende:
Een 16 jarige die de bak in draait voor het gebruik van heroine is ok. Maar voor 21 jaar... geloof ik niet. Daarvoor hoef je geen rechten te hebben gestudeerd. Dit kan nooit, zelfs niet in de vs.
hehe er mag niet afgerond wordenOp zondag 09 september 2001 18:18 schreef CommDante het volgende:
Net zo stom als die Euro. Eerst zeggen dat de prijzen niet mogen worden aangepast. Dan zeggen dat de winkels het zelf moeten weten. En dan *%*&%* nog zeuren over salaris verhoging van de hoge heren.
Verwijderd
Dan nog.. daar gaat je jeugd..Op maandag 10 september 2001 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Er stond TOT zijn 21ste...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq