Tijd voor een nieuwe development iteratie?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:00
https://tweakers.net/zoek...GTmgsQKEtNTgzOrUpWsTA1qAQ

Het is alweer ruim 3 maanden geleden sinds we een development iteratie post kregen. Is het misschien tijd om weer eens een artikel te posten? Geplette bugs, nieuwe features, root login credentials om maar wat te noemen.

Ik zie geen vaste auteur bij de DevIt posts dus ik ga even wat voorgaande auteurs lastig vallen door ze te taggen. @jelle. @ikloon

Tot mijn schrik zie ik dat er meerdere DevIt posts zijn geweest die niet om 13:37 zijn gepost. :o Dit morele failliet zie ik graag doorbroken worden.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:54

ikloon

Product Owner
Dat er een tijdje geen development .plans zijn geweest klopt. Dat betekent natuurlijk niet dat we sinds de laatste van eind januari (.plan: Introductie van nieuwe sidebar - Development-iteratie #278) op onze handen zijn gaan zitten. ;-)

Maar sindsdien zijn we met name druk geweest met wat belangrijke zaken in de achterliggende systemen en code. Dit zijn bijvoorbeeld de overgang naar het DPG Media advertentiesysteem (zie: .plan: Tweakers stopt met trackingvrije advertenties) en het verbeteren van de code en werking van de Pricewatch. Helaas is het voor beide lastig, zo niet onmogelijk, om dat zoals we gewend zijn iteratief op te leveren. Vandaar de stilte.

Dus op die twee vlakken zullen er de komende maanden zaken gaan veranderen. Die we dan uiteraard ook via development .plans weer zullen communiceren.

Ik sluit het topic hiermee.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Dit topic is gesloten.