Eerst de oorzaak achterhalen en wegnemen... daarna stuclaag verwijderen, laten drogen en opnieuw stuccen
[ Voor 6% gewijzigd door RobbieB op 11-04-2024 15:25 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Dat lijkt optrekkend vocht. harder stoken+ ventileren of het probleem echt aanpakken waarbij een vocht scherm wordt aangebracht. helaas is dat niet goedkoop. Injecteren kan ook, dat is doorgaans iets minder ingrijpend maar vaak geen permanente oplossing.
Ik heb muren laten injecteren door erkend bedrijf. Heeft ons geholpen. Geven ook X jaar garantie.
Wij hadden dat ook over de hele buitenmuur, geinjecteerd tegen optrekkend vocht en het was opgelost.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
naftebakje schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:12:
Wij hadden dat ook over de hele buitenmuur, geinjecteerd tegen optrekkend vocht en het was opgelost.
:strip_exif()/f/image/pW2tJiFfn5iwRR9hqQ5jtRcb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IgnD37l9Mu9WJqAVqPHCQGT0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JFy2wiDx4VDpoLsa5MOLZmjL.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit heb ik ook. Ben je al verder gekomen naar een passende oplossing?
Water-Escape
Helaas niet. Ik heb een sleufje gegraven en kunststof noppenfolie tegen de fundering door de noppen heb je wat extra ventilatie en heeft vocht minder inbloed op de stenen. Heeft wel iets geholpen, maar is niet de oplossing. Ik heb bij Remmers in Hoogeveen geïnformeerd. Zij zeggen dat de gehele fundering met een coating moet worden behandeld en daarna de muur impregneren. Helaas ligt mijn bestrating er nog niet zolang in. Ik wil in het voorjaar wel een test doen bij de voorzijde van de woning.
Pagina: 1