Ik zoek een?
Ik zoek een high end smartphone met een goede point & shoot camera, goede batterijduur, goede gameprestaties en een mooi scherm. Het zal zijn icm een abonnement, dus geen import.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 900 en 1100 ongeveer
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf nu 3 toestellen in overweging, allemaal met eigen voor en nadelen:
OnePlus 12:
+ Prijs
+ Prestaties
+ Batterijduur (en erg snel opladen, ook fijn)
+ Prachtig scherm
+ Ik vind OnePlus software fijn
- Vingerafdrukscanner is wat verouderd
- IP65
- Camera wat inconsistent
Honor Magic 6 Pro:
+ Camera
+ Prestaties
+ Batterijduur is geweldig en opladen snel
+ Prachtig scherm
+ Veilige face unlock
- Prijzig
- Software schijnt soms wat vervelend te kunnen zijn
- Vingerafdrukscanner zit te laag
- De selfie camera cutout is heel groot
S24+:
+ Prestaties prima (ondanks Exynos)
+ Camera
+ Scherm
+ Software (AI is leuke extra (zolang het gratis is))
+ Plat scherm ipv gebogen
- Batterijduur
- Langzaam opladen
- Scherpe randen
In principe neig ik naar de OnePlus, omdat die prijs kwaliteit gewoon het beste klopt. Maar de inconsistente camera maakt me aan het twijfelen. Maar de andere twee missen ook zo hun punten. Mis ik nog een toestel dat alles in 1 combineert? Of denken jullie dat de camera van de OnePlus wel goed genoeg is? Ik kom van een Pixel en vind een goede point en shoot camera erg belangrijk (vooral om m'n 2 jonge kinderen vast te leggen) en een goede batterijduur (waarbij snelladen ook wel een + is). Ik vind het verder best leuk om verschillende Android schillen te proberen, maar ben allergisch voor bugs en irritante missers in software.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke zouden jullie in mijn situatie kopen, of mis ik nog een vierde optie die alles heeft dat ik wil?
Ik zoek een high end smartphone met een goede point & shoot camera, goede batterijduur, goede gameprestaties en een mooi scherm. Het zal zijn icm een abonnement, dus geen import.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 900 en 1100 ongeveer
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf nu 3 toestellen in overweging, allemaal met eigen voor en nadelen:
OnePlus 12:
+ Prijs
+ Prestaties
+ Batterijduur (en erg snel opladen, ook fijn)
+ Prachtig scherm
+ Ik vind OnePlus software fijn
- Vingerafdrukscanner is wat verouderd
- IP65
- Camera wat inconsistent
Honor Magic 6 Pro:
+ Camera
+ Prestaties
+ Batterijduur is geweldig en opladen snel
+ Prachtig scherm
+ Veilige face unlock
- Prijzig
- Software schijnt soms wat vervelend te kunnen zijn
- Vingerafdrukscanner zit te laag
- De selfie camera cutout is heel groot
S24+:
+ Prestaties prima (ondanks Exynos)
+ Camera
+ Scherm
+ Software (AI is leuke extra (zolang het gratis is))
+ Plat scherm ipv gebogen
- Batterijduur
- Langzaam opladen
- Scherpe randen
In principe neig ik naar de OnePlus, omdat die prijs kwaliteit gewoon het beste klopt. Maar de inconsistente camera maakt me aan het twijfelen. Maar de andere twee missen ook zo hun punten. Mis ik nog een toestel dat alles in 1 combineert? Of denken jullie dat de camera van de OnePlus wel goed genoeg is? Ik kom van een Pixel en vind een goede point en shoot camera erg belangrijk (vooral om m'n 2 jonge kinderen vast te leggen) en een goede batterijduur (waarbij snelladen ook wel een + is). Ik vind het verder best leuk om verschillende Android schillen te proberen, maar ben allergisch voor bugs en irritante missers in software.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke zouden jullie in mijn situatie kopen, of mis ik nog een vierde optie die alles heeft dat ik wil?