Vergelijken in een nieuw tabblad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 19:54
1. Welk probleem ervaar je?
Zodra ik een vergelijking wil starten dat ik de huidige pagina verlaat.

2. Waarom is dat een probleem?
Omdat ik vaak nog op de pagina wil blijven om eventueel daarna nog meer producten er aan wil toevoegen.
Of om op de product pagina nog wat prijzen/specificaties/reviews wil bekijken.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Wekelijks.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Of het mogelijk maken dat als ik de scrollwiel indruk dat de Vergelijk-pagina in een nieuw tabblad opent, of standaard de Vergelijk-pagina in een nieuw tabblad openen.

Momenteel, om dit gedrag te voorkomen, dupliceer ik vaak het tabblad en ga ik via het gedupliceerde tabblad naar de vergelijking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yasss +1, ik vind dit ook zo irritant. Ik klik altijd direct met de middelste muisknop op de back-knop en sleep de vergelijking een tab naar rechts om het overzicht weer in zijn eigen tab te krijgen.

Het zou inderdaad erg fijn zijn als:
- De vergelijking automatisch in een nieuwe tab opent.
- Of de vergelijkknop met de middelste muisknop aan te klikken is zodat ie in een nieuwe tab opent.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Room42 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:16:
Ik klik altijd direct met de middelste muisknop op de back-knop ...
Weer wat geleerd! Ik had hier nooit op gekomen om te doen, had geen idee dat dat een ding is. :o

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
De huidige werking van de vergelijkingsknop is dat het product aan de vergelijking wordt toegevoegd, zichtbaar aan het groene vinkje. Er is inderdaad geen eenvoudige manier om deze vergelijking vervolgens in een nieuw tabblad te openen, want de blauwe Vergelijk-knop ondersteunt dat niet. Is die blauwe knop hetgeen wat jullie bedoelen om automatisch of handmatig in een nieuw tabblad te laten openen? Even een dubbelcheck of we het over hetzelfde hebben :)

[ Voor 42% gewijzigd door jelle. op 16-04-2024 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik denk idd de blauwe knop die verschijnt wanneer er 2 of meer producten in je lijstje staan. En ook de knop in het menu als je daar het lijstje opent.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@jelle. Jup, die wat op het popupje te zien is als je bovenaan op de vergelijk-knop naast de username klikt. Maar als die blauwe knop dit niet ondersteund, zou het dan misschien met de vergelijk-knop naast de username op de navigatiebalk wél kunnen? Met scrollwiel op username klikken resulteert in profielpagina in nieuwe tab, maar bij de knoppen ernaast (vergelijken, DM, notificaties) is dit gedrag er niet.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 19:54
jelle. schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:34:
De huidige werking van de vergelijkingsknop is dat het product aan de vergelijking wordt toegevoegd, zichtbaar aan het groene vinkje. Er is inderdaad geen eenvoudige manier om deze vergelijking vervolgens in een nieuw tabblad te openen, want de blauwe Vergelijk-knop ondersteunt dat niet. Is die blauwe knop hetgeen wat jullie bedoelen om automatisch of handmatig in een nieuw tabblad te laten openen? Even een dubbelcheck of we het over hetzelfde hebben :)
Het gaat me inderdaad om de blauwe knop om de vergelijking daadwerkelijk te starten. Die knop zit zowel bij de 'Toevoegen-aan-vergelijking'-knop als rechtsboven bij de gebruikersnaam.

Het gaat me niet om de groene knop om een product überhaupt bij een vergelijking te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
jelle. schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:34:
Yes, die input.ctaButton.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6aX_xaXr5z4DjdQJYO_wJoZTVU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JiK1Ncz6wkCD5mFTbRhm4rPt.png?f=user_large

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
JelleDJs schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:01:
[...]

Het gaat me inderdaad om de blauwe knop om de vergelijking daadwerkelijk te starten. Die knop zit zowel bij de 'Toevoegen-aan-vergelijking'-knop als rechtsboven bij de gebruikersnaam.
Fun fact, trouwens; Dat is exact dezelfde pop-up (en dus dezelfde knop). Hij wordt alleen verplaatst over het scherm naar gelang waar je klikt. :)

Pagina: 1