Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Nou, als je lui gaat uitschelden voor droid dan heet zoiets een regelrechte troll... schelden word alleen gedaan door 'mensen' die door hun argumenten heen zijn en door laagopgeleiden (of niet-opgeleiden).
En dan mag je nog blij zijn dat het geen -1, Flamebait werd, maar ik heb er iig een -1, Troll tegenaan gemikt.
En dan mag je nog blij zijn dat het geen -1, Flamebait werd, maar ik heb er iig een -1, Troll tegenaan gemikt.
Virussen? Scan ze hier!
De market(ing)droids opmerking komt als edit-reactie op de troll moderatie.
'Apple heeft geen monopolie' is imho meer richting flamebait, het komt iig op mij als een tamelijke loze kreet over.
'Apple heeft geen monopolie' is imho meer richting flamebait, het komt iig op mij als een tamelijke loze kreet over.
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Wil jij soms beweren dat apple WEL een monopolie heeft ?
er word gevraagt waarom apple vergelijkbare dingen wel mag doen, en ik merk alleen op dat het alleen strafbaar is als je een monopolie positie hebt.
als je geen monopolie hebt kan je die ook niet misbruiken.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Apple maakt er geen misbruik van omdat zij dus wel luisteren naar de consument. De meerderheid die een Mac koopt die weet wat erbij geleverd wordt en heeft daar geen moeite mee. Verder heeft een mac ook de optie om de programma's weg te kunnen halen wat bij MS niet kan. Kijk naar winXP met movie maker en dvd prog/brand prog van MP8. Ook weet ik zeker dat de positie van apple zo is dat zij alle klanten tevreden houden (alleen als je een mac koopt met 3 maanden garantie en dan 400 gulden betalen voor nog eens 3 jaar vind ik overdreven).
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Nee dat doe je niet, je smijt er een ongefundeerde kreet tegenaan die imho als flamebait gezien kan worden omdat je verklaring die je er nu aangeeft, niet in je reactie hebt gezet. Indien je dat wel gedaan zou hebben, dan zou e.e.a. een stuk gefundeerder overkomen.>en ik merk alleen op dat het alleen strafbaar is als je een monopolie positie hebt.
als je geen monopolie hebt kan je die ook niet misbruiken.
Zoals je ziet zijn de mod meningen verdeeld, dit is mijn mening hierover, ook al heb ik jouw reactie niet gemodereerd.
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Ehh, een Apple heeft standaard 1 jaar garantie, geen 3 maanden.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Het is absoluut geen flamebait in de zin waar de moderatie tag voor bedoeld is ( Onder een flamebait verstaan we het flamen of het aanzetten tot een flame. Het gaat hier dan om grof taalgebruik of het doelgericht op de man spelen. ).Op zondag 09 september 2001 16:59 schreef botoo het volgende:
Als je het dan toch omlaag wil modden omdat het onzin is dan hebben we daar de -1: overbodig voor.
Inhoudelijk ga ik hier verder niet op de post in...
de betaler vervuilt
De originele post is absoluut geen troll, gewoon een (kort en summier) antwoord op de vraag. In elk geval ook geen +3 waard. 
Overigens is het niet strafbaar om een monopolie te hebben, maar wel om die te misbruiken om bijvoorbeeld andere markten te veroveren.
Overigens is het niet strafbaar om een monopolie te hebben, maar wel om die te misbruiken om bijvoorbeeld andere markten te veroveren.
Ik heb de bewuste reactie helemaal niet gemodereerd, dus is een andere manier van omlaag modden niet van toepassing.GA!S, Het is absoluut geen flamebait in de zin waar de moderatie tag voor bedoeld is.
Onder een flamebait verstaan we het flamen of het aanzetten tot een flame. Het gaat hier dan om grof taalgebruik of het doelgericht op de man spelen.
Als je het dan toch omlaag wil modden omdat het onzin is dan hebben we daar de -1: overbodig voor.
Verder stelde ik dat het richting flamebait gaat, omdat het imho een losse ongefundeerde kreet is, die een welles/nietes strijd zou kunnen ontlokken. Vandaar mijn opmerking richting flame.
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Verwijderd
Hij staat nu op 2. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje hoog. Iedereen had dit zo even neer kunnen zetten, niet wat ik noem inzichtvol; dus 1. Om dan nog maar niet te spreken van:
/me moet nu weg trouwens
Ze leren het maar niet he!edit: waarom een troll ?, zijn er weer een paar MS marketdroids aan het modden ?
/me moet nu weg trouwens
Tsja, dan zou je iedere reactie wel als flamebait kunnen zien. Pas als ik denk dat de poster de intentie heeft een flame te ontlokken krijgt ie van mij een -1 flamebait. Mocht er een flame uit voortvloeien dan nog is IMHO niet terecht om de originele posting als flamebait af te doen, alleen de flame die daar op volgt.Op maandag 10 september 2001 08:46 schreef botoo het volgende:
Verder stelde ik dat het richting flamebait gaat, omdat het imho een losse ongefundeerde kreet is, die een welles/nietes strijd zou kunnen ontlokken. Vandaar mijn opmerking richting flame.
de betaler vervuilt
Verwijderd
En als mensen hun reactie iedere keer gaan aanpassen is het al helemaal niet te doen hem op de juiste waarde te beoordelen...
(maar dat terzijde)
(maar dat terzijde)
Pagina: 1