Welke TV backlight sync ledstrip?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 21:09
Ik zoek een?
TV backlight sync ledstrip.

Wat heb je zelf al gevonden?
Goovee RGB ledstrip, Nanloeaf 4D

Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaring met tv backlight sync ledstrippen?. De Goovee spreekt me wel aan. Alleen is die carmera wel erg in het zicht. Iemand ervaring met de Govee? Ervaar je dit als hinderlijk?
Verder vind ik het fijne aan de Nanoleaf 4D dat hij ook een camera heeft die je voor de TV neerzet ipv boven de tv klemt. Ervaringen zijn welkom.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:09
Misschien eerst dit topic eens doorzoeken?

DIY Ambilight howto?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Een topic uit 2004?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Lees de laatste pagina's eens door. Die zijn uit 2024 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40
Het blijkt toch best uitdagend om ambilight te krijgen op non ambilight tv's met kant en klare setjes. Die nanoleaf is goedkoop, maar heeft toch heel veel haken en ogen als ik een userreview zo mag geloven.

Philips heeft hiervoor een synchbox en gradient ledstrip ontwikkelt. Wel asociaal duur. Mocht je de Philips oplossing interessant vinden. Philips is bezig met een Synchbox 8K die HDMI 2.1 ondersteunt, mocht HDMI 2.1 een must zijn voor je.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Hulleman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:01:
Het blijkt toch best uitdagend om ambilight te krijgen op non ambilight tv's met kant en klare setjes. Die nanoleaf is goedkoop, maar heeft toch heel veel haken en ogen als ik een userreview zo mag geloven.

Philips heeft hiervoor een synchbox en gradient ledstrip ontwikkelt. Wel asociaal duur. Mocht je de Philips oplossing interessant vinden. Philips is bezig met een Synchbox 8K die HDMI 2.1 ondersteunt, mocht HDMI 2.1 een must zijn voor je.
Opzich lijkt me Govee me wel wat. Goed betaalbaar, maar ik vraag me af of zo'n camera boven de TV niet gaat afleiden/irriteren. Die Philips is idd wel echt veel te duur.
Pagina: 1