Headset advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claeske
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik ben sinds kort (november 2023) terug begonnen met game, lees World of Warcraft, en ik gebruikte eerst mijn iphone oortjes als headset. Nu gebruik ik de headset van mijn werk, een Polly Blackwire 8225. Maar deze zit niet zo goed en mijn mic is ook niet de beste vind ik. Hiervoor heb ik jaren een Turtlebeach gehad.

Ik zoek een?
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe (game) headset, die goed zit en comfortabel is omdat ik ook een bril draag.

Wat is je budget?
Mijn budget is nie zo hoog. Ergens tussen de 50-75€

Ik heb al gezocht en kom regelmatig op dit product uit de Logitech G432, maar uit reviews blijkt dat deze erg strak te zitten en zou snel pijn doen.

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-05 16:31

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Advies geven is soms lastig, hoe een headset klinkt en zit kan per persoon verschillen. Natuurlijk kun je hier wel in de pricewatch een beetje op filteren. Op prijs en op beoordelingen kom je dan op zo'n lijstje uit:

categorie: Gaming headsets

Persoonlijk zou ik zelf wat eerder naar Razer of Steelseries kijken, maar dat heeft dan vooral met mijn eigen voorkeuren en ervaringen te maken.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:35
Mijn koptelefoon (muziek) zat in de eerste maanden ook strak om het hoofd later werd dit minder.