Winroute Probleem (Ja alweer JA!) XS4ALL ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
hier komt ie, server pc werkt perfect maar de client krijg ik met geen mogelijkheid op het internet....
Hier komt het vaagste; op de client kan wel gepingd worden naar IP's op het internet... :? maar ICQ en IE enz. doen het dus niet...

Heeft iemand misschien een lijstje met dingen die ik moet instellen op de client??

Ik gebruik Winroute Lite (laatste versie) op allebei Windows ME bakken...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
ik weet dat het snel is maar ik heb echt een oplossing nodig, internetten op een server is ook niet alles!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 16:06 schreef The_Operative het volgende:
ik weet dat het snel is maar ik heb echt een oplossing nodig, internetten op een server is ook niet alles!
Dit is je topic omhoogschoppen met een onnodige reply, en dat wordt niet gewaardeerd. Geduld is een schone zaak, en ongeduld levert alleen geirriteerde reacties op.

Voor hoe je je winroute goed moet instellen had je de search kunnen gebruiken, dan had je onderandere het volgende gevonden:
  • [topic=184484]

Dit topic is gesloten.