Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe AiO om onze Dell Inspiron One 2320 te vervangen. Het oog wil ook wat, en de Asus M3402WFA lijkt ons een mooie machine. De specificaties doen vermoeden dat je keuze hebt uit hoeveelheid RAM, schijfruimte, processor en kleur. Dat is mooi. Maar als ik naar de webshop van Asus ga, dan kan ik het ding wel bekijken, maar nergens een knop 'kopen'? Wordt ook nergens aangegeven in welke winkel je het ding zou kunnen kopen. Als ik ga zoeken, dan kom ik op sites als bol.com en een paar andere wazige webshops waar je alleen een voorgebakken basismodel kan kopen. Zie ik nu iets over het hoofd?
Vraag
Alle reacties
Hij lijkt nog niet verkrijgbaar te zijn, ik zou misschien ASUS een mailtje sturen
hij lijkt tot nu toe vooral op de indische markt gericht te zijn.
Je kan natuurlijk altijd nog een NUC achterop een monitor tapen, dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit
Je kan natuurlijk altijd nog een NUC achterop een monitor tapen, dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit
https://www.youtube.com/watch?v=WRI94x5MEMM
nou nou nou nou daar zijn brackets voor als de vesa mount op je monitor bezet isBouwer21000 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:03:
uitvoering: Silverstone SST-MVA01 - Vesa extention
[ Voor 4% gewijzigd door youridv1 op 11-04-2024 08:59 ]
Ik zie dat deze een 7520U heeft, ik zou toch wel even elders kijken want dat ding is een aardappel.Simon Weel schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:10:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe AiO om onze Dell Inspiron One 2320 te vervangen. Het oog wil ook wat, en de Asus M3402WFA lijkt ons een mooie machine. De specificaties doen vermoeden dat je keuze hebt uit hoeveelheid RAM, schijfruimte, processor en kleur. Dat is mooi. Maar als ik naar de webshop van Asus ga, dan kan ik het ding wel bekijken, maar nergens een knop 'kopen'? Wordt ook nergens aangegeven in welke winkel je het ding zou kunnen kopen. Als ik ga zoeken, dan kom ik op sites als bol.com en een paar andere wazige webshops waar je alleen een voorgebakken basismodel kan kopen. Zie ik nu iets over het hoofd?
Niet zo aardappel als wat je nu hebt, maar anno 2024 moet de AIO echt goed goedkoop zijn anders zou ik wat beters proberen te vinden of een NUC(-like) achter een scherm doen.
Ik vind aardappel persoonlijk een te sterke verwoording, maar de R5 7520U is inderdaad niet de snelste cpu ooit. Significant trager dan bijvoorbeeld een i5 1345U ofzo. Dus ik ben het wel met @Thomg eens verder.
Ik ben sowieso geen all in one fan. Veel liever een nuc of deskmini via de vesa mount achterop een monitor, maar als je dan een all in one koopt, doe het dan goed(koop) voor wat je krijgt.
uitvoering: Acer Aspire C24-1800 I5516 NL
uitvoering: Acer Aspire C24 (1750 I5210 NL)
uitvoering: ASUS A3402WBAK-BA551W
uitvoering: Lenovo IdeaCentre AIO 3 27ALC6 (F0FY00M6NY)
Maar eigenlijk moet je gewoon geen all in one kopen. Ze zijn zonde van je geld. Als het paneel of iets aan de computer stuk gaat dan heb je aan allebei niets meer. Als er een interne voeding in zit heb je daar nog een point of failure. Een mooie monitor met een nuc achterop ziet er feitelijk hetzelfde uit in de woonkamer en je kunt de nuc nog eens vervangen ipv gelijk de hele bende te moeten vervangen.
Ik ben sowieso geen all in one fan. Veel liever een nuc of deskmini via de vesa mount achterop een monitor, maar als je dan een all in one koopt, doe het dan goed(koop) voor wat je krijgt.
uitvoering: Acer Aspire C24-1800 I5516 NL
uitvoering: Acer Aspire C24 (1750 I5210 NL)
uitvoering: ASUS A3402WBAK-BA551W
uitvoering: Lenovo IdeaCentre AIO 3 27ALC6 (F0FY00M6NY)
Maar eigenlijk moet je gewoon geen all in one kopen. Ze zijn zonde van je geld. Als het paneel of iets aan de computer stuk gaat dan heb je aan allebei niets meer. Als er een interne voeding in zit heb je daar nog een point of failure. Een mooie monitor met een nuc achterop ziet er feitelijk hetzelfde uit in de woonkamer en je kunt de nuc nog eens vervangen ipv gelijk de hele bende te moeten vervangen.
[ Voor 93% gewijzigd door youridv1 op 11-04-2024 10:07 ]
Ah, respons van Asus:
Geachte heer Weel,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ASUS E-shop.
Mijn naam is Michel , en ik zal u helpen met al uw vragen of eventueel uw probleem op te lossen.
U bent helaas bij de verkeerde afdeling terecht gekomen.
De E-shop van Asus heeft helaas geen informatie over de verkoop van Asus producten die buiten de E-shop om worden verkocht.
Wij hebben alleen informatie over de verkoop van onze eigen producten die online worden aangeboden.
Wat u kunt aan doen is een mail naar dit mailadres sturen: steljevraag@asus.com
Deze collega`s kunnen u verder helpen met al uw vragen over de verkoop.
Met vriendelijke groet,
Michel Bloemberg
Asus Holland Bv.
Registreer product
Technical Support: Tel: 0031591570290
Wellicht dat Paradigit deze gaat leveren: https://tweakers.net/pric...sus-a3402wbak-ba551w.html Daar zou je nog kunnen informeren.
Lenovo met in hoogte verstelbare monitor: https://tweakers.net/pric...h-qwerty-toetsenbord.html
De website van Lenovo biedt nog veel meer keus, maar lijkt vooral B2B te leveren.
Lenovo met in hoogte verstelbare monitor: https://tweakers.net/pric...h-qwerty-toetsenbord.html
De website van Lenovo biedt nog veel meer keus, maar lijkt vooral B2B te leveren.
Pagina: 1