Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android telefoon met minimum 256gb opslag en degelijke camera
Wat is je budget?
+/- €400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste eis is een degelijke camera en 256gb opslag.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn vrouw komt van een Samsung Galaxy s10e. Na 4.5 jaar gebruik is deze echt op. Ik had als vervanger een Samsung a34 voorgesteld, maar na 2 weken gebruik is ze echt niet overtuigd, vooral van de camera kwaliteit.
Als alternatief had ik gedacht aan ofwel een Galaxy a54 of pixel 7a. De pixel heeft echter 128gb en niet uitbreidbaar qua opslag.
Welke vragen heb je hier nog over?
Belangrijkste eis is degelijke foto's nemen en genoeg opslagruimte. Stock Android (mijn voorkeur) of Samsung os (is ze gewend) zijn nice-to-haves.
Ik zoek een?
Android telefoon met minimum 256gb opslag en degelijke camera
Wat is je budget?
+/- €400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste eis is een degelijke camera en 256gb opslag.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn vrouw komt van een Samsung Galaxy s10e. Na 4.5 jaar gebruik is deze echt op. Ik had als vervanger een Samsung a34 voorgesteld, maar na 2 weken gebruik is ze echt niet overtuigd, vooral van de camera kwaliteit.
Als alternatief had ik gedacht aan ofwel een Galaxy a54 of pixel 7a. De pixel heeft echter 128gb en niet uitbreidbaar qua opslag.
Welke vragen heb je hier nog over?
Belangrijkste eis is degelijke foto's nemen en genoeg opslagruimte. Stock Android (mijn voorkeur) of Samsung os (is ze gewend) zijn nice-to-haves.