Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schouwb
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 14:55
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Android telefoon met minimum 256gb opslag en degelijke camera

Wat is je budget?
+/- €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste eis is een degelijke camera en 256gb opslag.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn vrouw komt van een Samsung Galaxy s10e. Na 4.5 jaar gebruik is deze echt op. Ik had als vervanger een Samsung a34 voorgesteld, maar na 2 weken gebruik is ze echt niet overtuigd, vooral van de camera kwaliteit.
Als alternatief had ik gedacht aan ofwel een Galaxy a54 of pixel 7a. De pixel heeft echter 128gb en niet uitbreidbaar qua opslag.

Welke vragen heb je hier nog over?
Belangrijkste eis is degelijke foto's nemen en genoeg opslagruimte. Stock Android (mijn voorkeur) of Samsung os (is ze gewend) zijn nice-to-haves.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Je wil van een high end S serie nu je vrouw een mid range A serie of soortgelijks geven, maar juist de camera is een van de dingen waarop bespaart wordt.
Komende van de S10e zou de S23 FE de logische keuze zijn voor de komende 4-5 jaar.
uitvoering: Samsung Galaxy S23 FE, 256GB opslag, Paars
Neem haar mee naar de winkel en test het samen of de camera naar wens is. Een tevreden echtgenote de komende jaren is echt wel wat extra waard. En dan kan ze in de winkel ook gelijk een Motorola, OnePlus of andere merken testen. Maar bij twijfel blijf bij haar gevoel voor welke telefoon anders heb jij het altijd gedaan de komende jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Maakt je vrouw gebruik van draadloos laden? Want telefoons onder de €500 hebben dat zelden (lees: eigenlijk nooit).

Ik ga mee met @swhnld: voor iets meer is de Samsung Galaxy S23 FE een hele mooie upgrade, met alle toeters en bellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De S23 FE heeft echter wel een matige batterijduur. De S23 heeft dat probleem niet en is ook een prima optie als het budget nog wat verder omhoog kan. Zowel de S23 FE als de S23 heeft echter geen uitbreidbaar geheugen. Als de grotere opslag varianten te duur zijn zou ik gewoon de nieuwe Samsung Galaxy A55 proberen. De camera's van de A55 zijn ieder geval duidelijk beter dan die van de A34.