Toon posts:

Scheef beeld met TV-Out

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dmv een TV-Out de PC aan de TV koppel krijg ik op de TV een scheef beeld. Ik zie alles wel, maar het is niet fullscreen en het staat er behoorlijk scheef op.
Met de gewone monitor kun je het dus bijstellen, maar op mijn SONY KV21X5 TV dus niet.
Hoe kan dit en hoe moet ik dit probleem oplossen :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :? :?

Verwijderd

beeldscherm instellingen op je tv misschien.
bij mijn philips tv kan ik dit instellen, en niet op breedbeeld zetten

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
Hmm.. de tv scheef opstellen zodat 't beeld weer recht wordt zal ook niet echt de oplsosing zijn denk.. En als je gewoon tv kijkt op die tv, is dan 't beeld wel recht..? Als dat zo is, dan ligt 't misschien toch aan de software..

Verwijderd

Topicstarter
Met gewoon TV Kijken is er niks aan de hand, maar dan is het beeld ook fullscreen, als ik hem dan naar de Scart switch om de PC aan te sluiten, dan is het beeld wat scheef.
Echt vaag :?
Maar aan welke software kan dit liggen dan?

Verwijderd

tv tool al geprobeert, try eens de search

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
hmm.. moeilijk.. Heb je al geprobeerd om een andere scart-kabel te proberen..? Misschien dat 't probleem ontstaat door storing in de kabel.. En heel misschien zou 't aan de drivers kunnen liggen, maar dat verwacht ik niet.. Misschien toch een brakke kaart.. Kun je er nog mee terug gaan..?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem zaterdag nieuw gekocht, zit een Geforce2 Pro 64 MB kaart in, dus daar is alles wel goed mee (neem ik aan).
Ik heb er gelijk een dure S-VHS - Scart kabel van 50 piek bijgekocht, dus lijkt me sterk dat het daar aan ligt, maar kan wellicht eens iets proberen met die kabel
Pagina: 1