Na het aanschaffen van mijn PS5 slim disc netjes alles overgezet van mijn PS4 Pro. Op de PS4 had ik een aantal offlineaccounts in familiebeheer staan van mijn kleinkinderen. Helaas blijkt dat deze accounts niet meer als gebruiker zijn toe te voegen en geheel onbruikbaar zijn op de PS5. Verwijderen uit familiebeheer van offlineaccounts blijkt niet te kunnen en gaat ook niet. Nieuwe 0ff-/Online accounts toevoegen aan familiebeheer kan ook niet omdat het aantal toegestane accounts in familiebeheer al is bereikt.
Playstation Support kan deze volgens de medewerkers aldaar niet verwijderen uit familiebeheer. Gevolg is dat ik nu met een PlayStation console van bijna €600 zit waar het familiebeheer niet gebruikt kan worden waardoor ik nu zit met 5 teleurgestelde kleinkinderen.. Iemand enig idee hoe dit op te lossen??
Playstation Support kan deze volgens de medewerkers aldaar niet verwijderen uit familiebeheer. Gevolg is dat ik nu met een PlayStation console van bijna €600 zit waar het familiebeheer niet gebruikt kan worden waardoor ik nu zit met 5 teleurgestelde kleinkinderen.. Iemand enig idee hoe dit op te lossen??