[PS5] Probleem met familiebeheer/kind-accounts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ringen
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-05-2024
Na het aanschaffen van mijn PS5 slim disc netjes alles overgezet van mijn PS4 Pro. Op de PS4 had ik een aantal offlineaccounts in familiebeheer staan van mijn kleinkinderen. Helaas blijkt dat deze accounts niet meer als gebruiker zijn toe te voegen en geheel onbruikbaar zijn op de PS5. Verwijderen uit familiebeheer van offlineaccounts blijkt niet te kunnen en gaat ook niet. Nieuwe 0ff-/Online accounts toevoegen aan familiebeheer kan ook niet omdat het aantal toegestane accounts in familiebeheer al is bereikt.
Playstation Support kan deze volgens de medewerkers aldaar niet verwijderen uit familiebeheer. Gevolg is dat ik nu met een PlayStation console van bijna €600 zit waar het familiebeheer niet gebruikt kan worden waardoor ik nu zit met 5 teleurgestelde kleinkinderen.. Iemand enig idee hoe dit op te lossen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
@Ringen Ik heb geen oplossing voor je, maar ik heb wel je vraag even afgesplitst naar een eigen topic, dat is voor het overzich wel handig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja de klein kinderen op de ps4 pro laten spelen :)

Maar alle gekheid op een stokje.. misschien toch eerst de ps4pro aansluiten , daar alle familie dingen uitzetten En dan op de ps5 opnieuw aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ringen
Daar kon ik ze ook al niet verwijderen. Vandaar dat ze met overzetten zijn meegenomen. Het blijft toch vreemd dat PS-support ook geen oplossing zegt te weten (of wil). Waarschijnlijk staat het niet in de standaard help pagina's en geven ze het al snel op. Eens zoeken naar een Engelstalige helpdesk, misschien dat zij de offline account kunnen verwijderen. Als ze erin komen zouden ze er toch ook weer uit moeten kunnen.

En die kleinkinderen zijn echt geen drie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ringen
Bij de Nederlandse Sony helpdesk houdt het ondertussen op. Die blijven volhouden dat het onmogelijk is offlineaccounts te verwijderen. Familiebeheer is dus geheel onmogelijk en daar betaal je dan €600 voor.