Bestata er een forum waneer er geen cgi-bin op mijn host adres is geplaatst en ik zelf geen kaas heb gegeten van php?
Ik doel dan op javascript!
Ik doel dan op javascript!
|{ brrr }] |
Verwijderd
Een kind van 4 kan dit forum zonder problemen installeren.Op zondag 09 september 2001 16:23 schreef Pelle het volgende:
* Pelle noemt ook even een gratis forum:
http://www.phpbb.com/
|{ brrr }] |
Op maandag 10 september 2001 01:19 schreef Yellow het volgende:
Is misschien wel een kind van < 4
|{ brrr }] |
of een kind ouder dan 4Op maandag 10 september 2001 01:19 schreef Yellow het volgende:
Is misschien wel een kind van < 4
Ah.. ik zag dat je aan 't posten was en ik was nog even benieuwd naar wat Java met Communicatiesystemen te maken had, vandaar dat ik even authorization aan ging vragen.Op maandag 10 september 2001 01:28 schreef Yellow het volgende:
Fabeltjes krant is al geweest dus ik mag ICQ niet meer aanhebben
Verwijderd
Als je voor alles eerst de search zou gebruiken zou het hier een heel saai forum worden...Op maandag 10 september 2001 01:32 schreef nelis het volgende:
ohja, gebruik de search
nee hoor. voordat je een topic post gebruik je eerst de search. als dan het antwoord of de discussie verouderd blijkt te zijn haal je dat oude topic omhoog of je opent een nieuwe.Op maandag 10 september 2001 09:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je voor alles eerst de search zou gebruiken zou het hier een heel saai forum worden...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy