Problemen versturen en ontvangen e-mails (outlook + hotmail)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Romundoo
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-04 13:36
Sinds gisterenmiddag ondervind ik problemen met het verzenden en ontvangen van e-mails via Outlook.com en de officiële Android-app. Na wat zoekwerk op Twitter/X en Google, heb ik ontdekt dat meerdere mensen met hetzelfde probleem te maken hebben, zoals hieronder beschreven:

@Outlook i haven’t received emails for over 18 hours. Can send them. Have done all the suggested troubleshooting. Please help.

@Outlook hi there. More than 24 hours without being able to receive an e-mail, all my senders receive error message. Support is not answering. Can we have a look?

Inmiddels heb ik ook contact gehad met Microsoft en hier is hun reactie:
Thank you for the confirmation. After review, we have identified that the issue is related to unexpected service interruptions caused by server issues. Our dedicated teams are fully aware of the situation and are actively working to restore normal service.

Rest assured that we are doing everything we can to have this resolved as soon as possible. We sincerely appreciate your patience and understanding during this inconvenience.

Zijn er ook andere Tweakers die hier last van hebben of die meer informatie hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-04 20:47

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Yup! Krijg gewoon mails binnen maar niet die met een outlook mail adres. Ik krijg niks van mijn vrouw binnen en zij niet van mij. Sinds gister al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeFoX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08-2024
Ik heb hier ook last van met een oud hotmail.com adres sinds gisteren. Ik kan vanaf gmail.com en outlook.com wel mails versturen en die komen aan op mijn hotmail.com adres. Zodra ik een e-mail verstuur vanaf mijn hotmail.com adres, komt die wel in de verzonden items maar niet aan bij de ontvanger. Ik heb dit in de Outlook app van Windows 11 (de gratis variant) als via de webmail.

Op Reddit hebben diverse gebruikers er ook last van.

https://www.reddit.com/r/...nd_mail_to_other_outlook/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romundoo
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-04 13:36
Inmiddels lijken de problemen te zijn opgelost. Helaas moet je de e-mails die leken te zijn verzonden in deze periode opnieuw gaan versturen en de e-mails die naar jou zijn gestuurd, zijn helaas ook niet aangekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Romundoo schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:03:
Helaas moet je de e-mails die leken te zijn verzonden in deze periode opnieuw gaan versturen en de e-mails die naar jou zijn gestuurd, zijn helaas ook niet aangekomen.
Is al jaren een bekend probleem. Wel grappig dat het nu ook henzelf overkomt.
Erg vervelend dat hun ontvangende mail servers zeggen "ok ontvangen" en vervolgens de mail vernietigen, anders wist je waarom je mail niet ontvangen is.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeFoX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08-2024
Romundoo schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:03:
Inmiddels lijken de problemen te zijn opgelost. Helaas moet je de e-mails die leken te zijn verzonden in deze periode opnieuw gaan versturen en de e-mails die naar jou zijn gestuurd, zijn helaas ook niet aangekomen.
Bij mij werkt het ook weer, gelukkig. Het opnieuw versturen is geen probleem. Heb alleen geen idee wat ik eventueel mis, maar dat hoor ik later wel.
Pagina: 1