Hoe kan ik NTSC videobanden over zetten op mijn PC

Pagina: 1
Acties:

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09
Hallo!

Ik heb de Asus V7100 Deluxe Combo videokaart en kan video's over zetten op mijn PC zodat ik ze weer kan branden op CD.

Mijn probleem is nu dat ik ook NTSC videobanden heb maar die niet kan overzetten op mijn PC. Ik krijg heb bericht: "Cannot execute video capture because of macrovision protection for this video". Heeft iemand misschien een oplossing?

Thanx in advance.

Regards,

ChiMan

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

Ligt aan je captureprogramma. Asus Live kijkt inderdaad naar macrovision, captureprogramma bij bijvoorbeeld Media Studion 6 doet dat niet, en hiermee kun je dus gewoon je NTSC band capturen.

Verwijderd

Bij de oudere AsusLive of Capture drivers (weet niet waar 't aan ligt) kon je de beveiliging omzeilen door met opnemen te beginnen VOORDAT je "play" op de recorder drukte :P , omdat ie alleen bij de start ff checkte en in de ruis zit geen MacroVision protection :+ ...

Verder kun je natuurlijk proberen met VirtualDub te capturen, dan weet je of 't aan de capture-driver of aan Asus-Live ligt. En kun je ook gelijk over de 2GB-boundary heen ZONDER frame-drops.