Toon posts:

dma problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een intel pentium II 400Mhz..... op een
bx440i moederbord van azza (weet iemand de site van hun?)
met een geforce ddr van creative een sblive 1024 van creative en een chello 3com kaartje, aopen 52x,acer brander 8*4*32,zip100mb,diskette station,seagte baracudda III 30gb..... (voorheen een quantum 8,4gb maar hetzelfde probleem)...... nu als ik de harddisk op dma zet dan gaat alles goed tot je windows inlaat en dan gaat het beeldscherm op standby/uit............. als je dan de sblive eruit haalt doet hij het wel..............hoe kan ik dit oplossen met de hdd op dma en ook de sblive erin......?

trouwens ik heb 235watt voeding maar als ik bijvoorbeel alles laat zitten en de brander eruit haal dan doet hij het ook niet.............dus het lijkt me geen power probleem....

llama

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

kijk hier effe :
http://www.tomshardware.com/mainboard/00q3/000714/index.html

hier staat het een en ander over die mobo van je 8-)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm bedankt voor de link maar er stond niet iets waar ik iets aan had........... maar ik weet nu het probleem :D maar kan hem nog niet oplossen...........omdat mijn moederbord te weinig stroom geeft aan de videokaart of ander deel het systeem loopt hij vast...bij mij is dat dus de videokaart............je kon het verhelpen door in de bios de voltage van je videokaart te verhogen maar ik kan dat niet instellen |:(.........volgens mij zit er niets anders op dan een nieuwe videokaart te kopen.....of hebben jullie nog aanmerkingen? misschien dat het software matig kan? ik draai win2k.........

llama

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Bios updaten?? Ja, dan moet je wel de zeit weten natuurlijk. En die weet ik ook niet, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Je kan ook een fatsoenlijke voeding kopen.

Overigens heb ik TB 1,2 met MX400 op een 250 watt voeding zien lopen, duzz ik kan me moeilijk voorstellen dat dat het is.

Wat je ook kan doen is een voeding pakken en die op de cd-rom enzo aansluiten en de voeding die in je kast zit alleen op het moederbord.

Kijken wat hij dan doet.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet wat nu echt het probleem is en dat is dat in mijn geforce een fout zit met stroom...........toevallig zit die bug in de geforce met de bx plankjes........jammer maar moet toch nog alleen een processor kopen en dan heb ik een goede upgrade.:D

alvast bedankt iedereen,

llama
Pagina: 1