Verwijderd
Je kunt er verschillende leuke dingen mee, die allemaal niet belangrijk voor jou zijn (tis administratief zeg maar).
[edit] foute zinsbouw, ff verbeterd
klaar.
Zo wazig houden vind ik erg vreemd.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
nee alles wat jij als user niet ziet is nadeligOp zondag 09 september 2001 16:32 schreef JT het volgende:
Als ze het niet willen vertellen, zal het wel nadelig zijn in het belang van de user, een andere reden zie ik niet.
tuurlijk niet
tis gewoon een tool voor de crew
kan mij niet schelen wat eht is maar voor hun heeft het meerwaarde
waar maakt iedereen zich druk om??
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Als het dan niet in ons nadeel is, waarom willen ze het dan niet ff snel vertellen ?Op zondag 09 september 2001 16:38 schreef D2k het volgende:
[..]
nee alles wat jij als user niet ziet is nadelig
tuurlijk niet
tis gewoon een tool voor de crew
kan mij niet schelen wat eht is maar voor hun heeft het meerwaarde
waar maakt iedereen zich druk om??
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
"Met dat script kun je dit en dat".Op zondag 09 september 2001 16:26 schreef msturm10 het volgende:
Waarom kan dat nou weer niet verteld worden?? Er kan toch gewoon ff gezegd worden: "Met dat script kun je dit en dat".
klaar.
Zo wazig houden vind ik erg vreemd.
Pas ff je sig aanOp zondag 09 september 2001 16:40 schreef JT het volgende:
[..]
Als het dan niet in ons nadeel is, waarom willen ze het dan niet ff snel vertellen ?
Verwijderd
Er zitten middelen in om forummisbruik te signaleren.Op zondag 09 september 2001 16:40 schreef JT het volgende:
[..]
Als het dan niet in ons nadeel is, waarom willen ze het dan niet ff snel vertellen ?
Als je dat soort dingen gaat weggeven zouden kwaadwillende gebruikers daar dus misbruik van kunnen maken.
Als jij je dus netjes gedraagt zal dit nooit in je nadeel kunnen werken.
Het zou wel helemaal belachelijk zijn als de crew dingen heeft om het goede users moeilijk te maken, dat is dus absoluut niet zo.
Daarnaast zitten er wat administratieve functies in (direct mailen van een gebruiker bijvoorbeeld).
Op zondag 09 september 2001 16:41 schreef HlpDsK het volgende:
"Met dat script kun je dit en dat".
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
hej johnny, de vakantie is overOp zondag 09 september 2001 16:43 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Er zitten middelen in om forummisbruik te signaleren.
Als je dat soort dingen gaat weggeven zouden kwaadwillende gebruikers daar dus misbruik van kunnen maken.
Het zou wel helemaal belachelijk zijn als de crew dingen heeft om het goede users moeilijk te maken, dat is dus absoluut niet zo.
Daarnaast zitten er wat administratieve functies in (direct mailen van een gebruiker bijvoorbeeld).
en over dat l337 script, wat gaat ons users t nou aan, kan me niet echt schelen eigenlijk...
Ok, now I get it, maarwat kan je er nog meer mee ?Op zondag 09 september 2001 16:43 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Er zitten middelen in om forummisbruik te signaleren.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Euh that's about itOp zondag 09 september 2001 17:06 schreef JT het volgende:
[..]
Ok, now I get it, maarwat kan je er nog meer mee ?
Het is gewoon een script met wat extra functies voor het forumbeheer.
Die havana blijft maar aan het vakantievierenOp zondag 09 september 2001 17:02 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
hej johnny, de vakantie is over
Neej, die is bijna weer terug.
ThanxOp zondag 09 september 2001 17:17 hielp johnny appleseed JT, welk een wonder is aangezien ze eerst vette ruzie hadden, en het grappige is dat ie nu de enigste is die z'n vragen beantwoord
Ecodan warmtepomp
Waarom moet ik trouwens me sig aanpassen ?Op zondag 09 september 2001 16:42 schreef Aikon het volgende:
[..]
Pas ff je sig aan
Ecodan warmtepomp
Paul.....Op zondag 09 september 2001 17:43 schreef JT het volgende:
[..]
Waarom moet ik trouwens me sig aanpassen ?
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.