Op zondag 09 september 2001 21:14 schreef Halo_Master het volgende:
Ik wil ook ff kijken hoe het aan de andere kant is , niet alleen vanwege de stilere pc.Als het mij niet bevalt stap ik wel weer over als de nforce uit is.Op dit moment wil ik gewoon een P4 uitproberen.
nou als je perse wilt om de 2maanden total upgrade dan moet je het voor mij niet laten maar in mijn geval gaat het allemaal wat langer mee.
kijk hijloopt standaard op 1,8 Ghz , ik wil hiermee toch wel de kant op gaan van 2.0 Ghz en erover.
De AMD is snel , maar in sommige gevallen is een p4 weer sneller.Vooral in games en met internet.(nee, niet uit een reclamespotje , ga maar kijken bij de cijfers op hardocp).
HardOCP laat de potentie van de athlon4 zien maar vergeet niet dat het 'n op een na synthetische review is Quake is het enigste game erg unfair omdat quake bekend staat als intel performer maar er zijn veel meer games en Quake vertegenwoordigd die niet.
of ben je QuakerIIIA only gamer.
En voor het tweede voor surfen op internet online heb je kenoeg aan 'n lamme K6 400 of bedoel je internet development
Die 2 dingen doe ik het liefst met mijn computer.Dus ga ik ff kijken.Als het tegenvalt val ik weer terug op AMD.
Wat is jouw upgrade cycle very very short ofzo?
Beetje belachelijk, die fanclubs van een bepaald merk.Ik wil gewoon voor de snelste en beste spullen gaan.Of het nou AMD is of Intel , maakt mij niet veel uit.
OP dit moment staan ze over het algemeen gelijk maar als je het per app kijkt is het 'n toto uitslag dus veel win je er niet mee of je gebruikt hoofdzakelijk 'n ap waar ene in uitblinkd.
3DstudioMax seriousSam Aquanox maya C++ is AMD
Quake3A Dronez Flask photoshop P4
gebruik je veel verschillende dan is de prijs doorslag gevend.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K