Hallo
Wij gaan een betonvloer storten in onze woning.
De zandlaag hebben we geïsoleerd met pir platen, nu is mijn vraag hoe isoleer ik de zijkant van de betonvloer?
Op de foto zie je wat ik bedoel om te gaan doen.
Onze nieuwe binnenmuur komt tegen deze omhoog gezette pirplaat aan op de nieuwe betonvloer, Aangezien de beton tegen deze plaat aankomt komen onze binnenmuren straks op de rand van de betonplaat kan dit?
De buitenmuur op de foto gaat nog weg en zodoende wil ik straks verder isoleren op de pirplaat naar boven toe met steenwol.
Nu mijn vragen kan de binnenmuur op de rand van de betonplaat?
En hoe vul ik de ruimte achter de pirplaat?
En hoe zit het met vocht in de spouw als ik van de pirplaat doorga met steenwol?:strip_exif()/f/image/RPDAN2mznlOTzyOxbR2JrSgt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XOaZHRuf87BN9xgosrVDWOXE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7l9Q9yBbT58Q9bDQpeRPL5jc.jpg?f=fotoalbum_large)
Gr lars
Wij gaan een betonvloer storten in onze woning.
De zandlaag hebben we geïsoleerd met pir platen, nu is mijn vraag hoe isoleer ik de zijkant van de betonvloer?
Op de foto zie je wat ik bedoel om te gaan doen.
Onze nieuwe binnenmuur komt tegen deze omhoog gezette pirplaat aan op de nieuwe betonvloer, Aangezien de beton tegen deze plaat aankomt komen onze binnenmuren straks op de rand van de betonplaat kan dit?
De buitenmuur op de foto gaat nog weg en zodoende wil ik straks verder isoleren op de pirplaat naar boven toe met steenwol.
Nu mijn vragen kan de binnenmuur op de rand van de betonplaat?
En hoe vul ik de ruimte achter de pirplaat?
En hoe zit het met vocht in de spouw als ik van de pirplaat doorga met steenwol?
:strip_exif()/f/image/RPDAN2mznlOTzyOxbR2JrSgt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XOaZHRuf87BN9xgosrVDWOXE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7l9Q9yBbT58Q9bDQpeRPL5jc.jpg?f=fotoalbum_large)
Gr lars
[ Voor 51% gewijzigd door Larsno op 10-04-2024 05:57 ]